  • 1. Data: 2009-02-10 13:52:42
    Temat: [jaka] zmywarka
    Od: "Wojt@s" <W...@o...pl>

    jestem przed kupnem zmywarki
    wiem 3 rzeczy:
    - musi być do zabudowy
    - mniej niż 50 db, bo otwarta kuchnia
    - szerokość 60 cm

    mój typ to:
    Electrolux ESL 66010

    co o nim myślicie ??
    może coś innego w podobnej cenie ??

  • 2. Data: 2009-02-11 13:11:11
    Temat: Re: [jaka] zmywarka
    Od: e-Shrek <e-Shrek@_pomin_to_wp.pl>

    Wojt@s pisze:
    > jestem przed kupnem zmywarki
    > wiem 3 rzeczy:
    > - musi być do zabudowy
    > - mniej niż 50 db, bo otwarta kuchnia
    > - szerokość 60 cm
    >
    > mój typ to:
    > Electrolux ESL 66010
    >
    > co o nim myślicie ??
    > może coś innego w podobnej cenie ??

    Optycznie ma podobna, ale nie pamietam dokladnego numeru ;-0
    Na razie dwa lata biega bez problemu.
    Jest w otwartej kuchni i nie przeszkasza. Opozniony start sie przydaje,
    zeby po nocy nie szumiala i piszczala ze skonczyla ;-)

    --
    Pozdrawiam,
    e-Shrek

  • 3. Data: 2009-02-14 13:21:57
    Od: Jan Werbiński <j...@j...com>

    Użytkownik "e-Shrek" <e-Shrek@_pomin_to_wp.pl> napisał w wiadomości

> [...]

    Kup najtańszego Boscha.
    Nie patrz na programy itp. Profesjonalne zmywarki za 10 tys zł mają tylko
    jeden lub dwa programy.

    Prywatna http://www.janwer.com/
    Nasza siec http://www.fredry.net/

  • 4. Data: 2009-02-14 13:40:14
    Od: "/// kaszpir ///" <a...@a...pl>

    > Kup najtańszego Boscha.

    Szczerze mówiąc nie wiem w czym ten zachwyt na Boschem ...

    Marka jakich wiele , niczym obecnie się nie wyróżniająca.

    Pozostał mit o jakości i niezawodności "niemieckiej" marki.

    Tyle że obecnie nie jesto to tam marka co kilkanaście lat temu. Nie sa one
    składane w Niemczech.

    Ja wybralem np. zmywarkę Amica. Niedugo chcę ją zakupić (899zł w sklepie
    internetowym).

    W mojej rodzinie są od wielu lat lodówki , kuchenki Amica i sprawdziły się
    znakomicie.

    Nie rozumiem tego zachwytu nad produktami "zachodnich" marek. Większośc
    tych marek produkuje towar tam gdzie najtaniej z najtańszych podzespołów i
    tak naprawdę płaci się na "mity jakości" i "solidności" ...

    Oczywiście jest mnóstwo produktów zachodnioch marek które są lepsze od
    polskich produktów , ale jest mnóstwo produktów polskich które niczym nie
    ustępują zachodnim produktom a nawet je wyprzedają jakością ...

  • 5. Data: 2009-02-14 14:02:12
    Od: ąćęłńóśźż <u...@w...eu>

    Akurat dość ciche są.
    No i jest serwis jakby co (części, usługa).
    I chyba wszystkie mają w standardzie aquablock na przyłączu węża poboru wody.
    JaC

    -----

  • 6. Data: 2009-02-14 14:46:45
    Od: Marek Kutyla <S...@j...pl>

    Tego oto dnia 2009-02-14 14:40, Niejaki/a /// kaszpir /// bedac w stanie
    euforii nagryzmolil/a co nastepuje:

    > Szczerze mówiąc nie wiem w czym ten zachwyt na Boschem ...

    Bo dosc duzo osob je ma i sobie chwali?
    Bo raczej rzadko w porownaniu do innych marek pojawiaja sie posty z
    pytaniem co zrobic bo cos sie zepsulo?

    --
    3M-cie sie czego chcecie !
    Marek Kutyla vel zarki -- popraw ADRES w odpowiedzi --

    Nieoficjalne FAQ grupy pl.comp.sieci: http://sierp.net/faq

  • 7. Data: 2009-02-14 15:12:42
    Od: Jan Werbiński <j...@j...com>

    Użytkownik "/// kaszpir ///" <a...@a...pl> napisał w wiadomości

    > Szczerze mówiąc nie wiem w czym ten zachwyt na Boschem ...

    Bo są tanie i dobre.
    Sam zobacz http://www.testberichte.de/f/0/2620/1.html

  • 8. Data: 2009-02-15 07:31:43
    Od: "Le5zek" <l...@p...onet.pl>

    Użytkownik "/// kaszpir ///" <a...@a...pl> napisał w wiadomości

    > Szczerze mówiąc nie wiem w czym ten zachwyt na Boschem ...

    Może dlatego, ze od 5 lat dziala bezawaryjnie ?

    --
    Le5zek Grelak
    'I thought I was someone else, someone good.'

  • 9. Data: 2009-02-15 11:32:03
    Od: "/// kaszpir ///" <a...@a...pl>

    > Może dlatego, ze od 5 lat dziala bezawaryjnie ?
    U mnie w rodzinie lodówka Amica działa bezawaryjnie 10lat , u mnie w domu
    7lat , u mojej siostry chyba tez 8lat , w kuchenka elektryczna (ceramiczna)
    działa z 3 lata ...

    A nie miałem małą awarię kuchenki. Nie działał prawidłowo jedno rozszerzone
    pole grzewcze. telefon do serwisu z umówieniem się na konkretną datę i
    godzinę. Przyjechał miły Pan z skrzynką i na miejscu naprawił.
    U mojej matki kilka lat temu zepsuły się drzwiczki w lodówce (mechanicznie -
    wina użytkownika).
    Pojechaliśmy do serwisu Amica i zaproponowali nowe drzwi lub nowe ale z
    uszkodzonej lodówki (uszkodzona w czasie trasportu). Nowe drzwi dostaliśmy
    od reki za naprawdę niską cenę ...

    pralkę mam Candy. U moje mamy działa z 10lat , u mnie z 6 lat u mojej
    siostry działałaa też z 10lat i zdecydowali się na wyminane na większą ..

    Po prostu czesto sa to mity. Bosh sprzedawany w PL jst montowany i
    produkowany w słowacji i nie grzeszy jakością. Części nie ma tam niemieckich
    Ludzie płaca za "jakość" i "niemiecką solidność" a nie już dawno w sprzecie
    Bosha nie ma ...
    Tak samo jak "jakości" Sony i itd ...

    To samo jak "jakość niemieckich samochodów" . taki Opel Corsa jest na płycie
    podłogowej i częściach z ... fiata punto ...

  • 10. Data: 2009-02-15 12:02:14
    Od: krys <k...@p...onet.pl>

    /// kaszpir /// napisał(a):

    > U mnie w rodzinie lodówka Amica działa bezawaryjnie 10lat , u mnie w
    > domu 7lat , u mojej siostry chyba tez 8lat , w kuchenka elektryczna
    > (ceramiczna) działa z 3 lata ...

    To wszystko prawda, tylko... Czy Amica, ktora zjedzie z taśmy produkcyjnej w 2009r.
    za 10 lat bedzie nadal używana, czy dawno o niej zapomnimy?
    Bo na tej zasadzie, to ja używam reanimowanego polara (pralka), który ma 12 lat (a
    przebiegu na 20), bo jak sobie poczytałam o żywotności dzisiejszych nowości,
    badziewnych częściach i loterii przy zakupie, tudzież opinie użytkowników, to wolałam
    kupić nowy programator do starej pralki.
    Ale lodówkę wymienić trzeba, i właśnie ze wzgledu na bezawaryjną zamrażarkę - myślę o
    Amice.

    --
    Justyna