  • 1. Data: 2009-02-10 13:50:49
    Temat: [Gdzie] Zawias uchylny (?) do półki na buty
    Od: Jura <j...@g...com>

    Czołem,

    Muszę zabudować bardzo wąską wnęke w przedpokoju. Będzie to półka na
    buty. Żadne z dostępnych rozmiarów nie pasuje, a zresztą i tak wole
    zrobić sobie sam drewnianą.

    I tu napotkakam problem (nie rozwiązany od miesiaca). Półka ma być
    uchylna.
    (w standardowy dla półek z butami sposób), a ja od 3 tygodni szukam do
    niej plastikowych zawiasów. Myslałem, że zajdę do pierwszego lepszego
    "Praktikera" i kupię.
    Błąd.
    Duży błąd.
    Zszedłem wszystkie sklepy (wielkie i małe), pytałem w zakładach
    produkujacych meble, googlałem za "zawiasami uchylnymi" "mocowaniammi
    uchylnymi" itp. Wszystko na próżno.
    H e l p, "ktokolwiek widział, ktokolwiek wie"

    --
    Jura

  • 2. Data: 2009-02-10 14:52:00
    Temat: Re: [Gdzie] Zawias uchylny (?) do półki na buty
    Od: "HANA" <h...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Jura" <j...@g...com> napisał w wiadomości
    k.googlegroups.com...
[...]

    http://www.dacter.pl/
    poszukaj tu, jak oni nie maja to raczej nie znajdziesz
    --
    Andrzej
    www.hana.com.pl

  • 3. Data: 2009-02-10 15:15:30
    Od: "Jarek P." <jarek[kropka]p@gazeta.pl>

    Jura <j...@g...com> wrote:

> [...]
    > szukam do
    > niej plastikowych zawiasów. Myslałem, że zajdę do pierwszego

    To ma być po prostu odchylana klapa z zawiasami u dołu, czy coś
    bardziej złożonego? Bo taki normalny uchylny front wykonałem z
    wykorzystaniem najzwyklejszych w świecie zawiasów do frontów
    "nakładanych" dodając do tego ogranicznik otwarcia, wszystko
    kupione w pierwszej z brzegu castoramie

    J.

  • 4. Data: 2009-02-10 16:54:58
    Temat: Re: Zawias uchylny (?) do półki na buty
    Od: Jura <j...@g...com>

    Dzięki za odzyw.

    > To ma być po prostu odchylana klapa z zawiasami u dołu, czy coś
    > bardziej złożonego?

    Odchylana klapa która jest jednoczenie półką, ale ów patent którego
    poszukuję pozwala na zamocowanie doń tak odchylanego fronu szafki jak
    i tylniej(zapobiegajacej wypadaniu rzeczy). Mocowany jest na
    ściankach boczych szafki.
    trchochę go widać tu http://www.ceneo.pl/showPicture.aspx?productID=13772
    06

    > Bo taki normalny uchylny front wykonałem z
    > wykorzystaniem najzwyklejszych w świecie zawiasów do frontów
    > "nakładanych" dodając do tego ogranicznik otwarcia, wszystko
    > kupione w pierwszej z brzegu castoramie

    Jeśli nie znajdę, to też będe kombinował.
    Poprostu jestem lekko w szoku.
    Jesli zobaczysz u kogokolwiek szafke na buty - wszędzie jest
    zastosowany ten patent,
    ale w detalu go dostac nie mogę. (albo coś robię źle)

    --
    Jura

  • 5. Data: 2009-02-10 17:13:42
    Od: Jura <j...@g...com>

    > Zszedłem wszystkie sklepy (wielkie i małe), pytałem w zakładach
    > produkujacych meble, googlałem za "zawiasami  uchylnymi" "mocowaniammi
    > uchylnymi" itp. Wszystko na próżno.
    > H e l p, "ktokolwiek widział, ktokolwiek wie"

    ugh..
    Znalazłem dzięki koledze który powiedział, że gdzieś kiedyś widział to
    cudo pod nazwą "boczki do szafek na buty" :-)))
    W życiu bym na to nie wpadł :-)

    Jesli ktoś ze śląska miałby podobny problem, to "boczki" są osiagalne
    (well.. przynajmniej tak piszą na stronie ) w Bojkowie tuż koło
    Gliwic.

    http://www.forum.slask.pl/oferta/akcesoria/rozne/ind
    ex.html

    --
    Jura

  • 6. Data: 2009-02-10 20:21:36
    Od: "W." <h...@g...pl>

    Takie zawiasy kupisz w sklepie z częściami do mebli.

  • 7. Data: 2009-03-23 13:10:43
    Od: Jura <j...@g...com>

    > Takie zawiasy kupisz w sklepie z częściami do mebli.

    tak, tak!

    Tyle że mi chodzi o pojedyncze!
    I to ich za "Chiny Ludowe" znaleźć nie mogę!

    :-(

    Jeśli znasz sklep meblowy gdzie mogę takowe dostać (Górny Śląsk) to
    wskaż, proszę!

    --
    Jura