  • 1. Data: 2009-02-10 14:07:16
    Temat: prezent ślubny
    Od: "julia" <r...@o...pl>

    witam
    moja koleżanka ma ślub chrześniaka i chce w prezencie slubnym dać pieniążki
    tylko nie wie ile się daje bo dawno nie była na weselu. Mysli o kwocie
    2000zł i pyta sie mnie czy to wystarczy a ja jej nie umiem doradzic bo sama
    nie wiem. Doradźcie czy ta kwota wystarczy. Ona idzie z mężem.
    dziękuję i pozdrawiam

  • 2. Data: 2009-02-10 14:16:12
    Temat: Re: prezent ślubny
    Od: Usrobo <u...@o...pl>

    julia pisze:
> [...]
    > 2000zł i pyta sie mnie czy to wystarczy a ja jej nie umiem doradzic bo sama
    > nie wiem. Doradźcie czy ta kwota wystarczy. Ona idzie z mężem.

    jeśli mają za to kupić dom do nie wystarczy
    ( to odnośnie stosowności tematu do grupy)

    a co do kwoty
    to jest to chyba rozsądna kwota od chrzestnej

    ja przynajmniej bym sie ucieszył z takiej kwoty

    michal

  • 3. Data: 2009-02-10 14:45:23
    Od: " 666" <u...@w...eu>

    To duzo, jeśli może dać aż tyle, to "młodzi" się ucieszą.
    Kiedyś zaszalałem i kupiłem chrześniakowi rower za zdaje się 1,4kzł ;-))
    JaC

    -----

  • 4. Data: 2009-02-10 17:40:31
    Od: usrobo <u...@o...pl>

    666 pisze:
    > To duzo, jeśli może dać aż tyle, to "młodzi" się ucieszą.
    > Kiedyś zaszalałem i kupiłem chrześniakowi rower za zdaje się 1,4kzł ;-))
    > JaC

    na slub??

    mam nadzieje ze tandem ;)

    michal

  • 5. Data: 2009-02-10 17:48:06
    Od: ąćęłńóśźż <u...@w...eu>

    Na I. komunię, też sakrament :-)
    JaC

    -----

  • 6. Data: 2009-02-10 22:10:31
    Od: "Jacek" <m...@w...pl>

    Napisz przynajmniej z łaski swojej, co to za rejon jest.
    W Krakowie pewnie 200 zł byłoby już bardzo dużo ;-)
    Jacek

  • 7. Data: 2009-02-11 13:12:10
    Od: e-Shrek <e-Shrek@_pomin_to_wp.pl>

    julia pisze:
> [...]
    > 2000zł i pyta sie mnie czy to wystarczy a ja jej nie umiem doradzic bo sama
    > nie wiem. Doradźcie czy ta kwota wystarczy. Ona idzie z mężem.

    Popatrz do archiwum pl.soc.savoir_vivre, przewija sie czasem taki watek.

    --
    Pozdrawiam,
    e-Shrek