  • 1. Data: 2009-02-10 18:26:11
    Temat: Gdzie w DC sklep z dostawą do domu sprzętu AGD?
    Od: "Czapla" <k...@p...onet.pl>

    Witam.

    Nie wie ktoś, czy jest w Warszawie jakiś sklep AGD, który ZA DARMO dostarcza
    zakupiony sprzęt do mieszkania (no ewentualnie pod drzwi)? Nie chodzi o
    sknerstwo :), przyczyny poszukiwań takiego sklepu są innego rodzaju.

    Pozdrawiam

    Czapla

  • 2. Data: 2009-02-10 21:16:06
    Temat: Re: Gdzie w DC sklep z dostawą do domu sprzętu AGD?
    Od: ZbyszekZ <z...@g...com>

    On Feb 10, 7:26 pm, "Czapla" <k...@p...onet.pl> wrote:
> [...]
    > zakupiony sprzęt do mieszkania (no ewentualnie pod drzwi)? Nie chodzi o
    > sknerstwo :), przyczyny poszukiwań takiego sklepu są innego rodzaju.

    Chcesz przepłacić?
    W zasadzie każdy i większość internetowych doliczy transport do ceny
    towaru.

    Ja, ze sknerstwa, kupiłem TV na oprocentowane raty bo było taniej niż
    raty 0% (i to o kilka procent)

    --
    ZZ@private

  • 3. Data: 2009-02-11 00:18:09
    Od: "Czapla" <k...@p...onet.pl>

    > Chcesz przepłacić?

    To akurat nie ma dla mnie wiekszego znaczenia.

    > W zasadzie każdy i większość internetowych

    Internetowe nie wchodzą w grę. Za nowoczesne to dla mnie :).

    > doliczy transport do ceny
    > towaru.

    Niech sobie dolicza, to jego problem. Ja tylko nie chcę użerać się z jakimiś
    podwykonawcami od transportu, zrzędzącymi że za dużo schodów, że nie pracują po
    południu, że to nie oni poobijali sprzęta. Marzy mi się, że obejrzę, zamówię i
    zapłacę jak sprzęt wyląduje w mieszkaniu. Takie drobnokapitalistyczne
    zachcianki mam :). To skutek złych doświadczeń z przeszłości.

    > Ja, ze sknerstwa, kupiłem TV na oprocentowane raty bo było taniej niż
    > raty 0% (i to o kilka procent)

    Jakby to był telewizor, to samemu bym przywiózł. Niestety, bywają cięższe
    mebelki... U mnie problem jest nie tyle z kasą co ze schodami, terminami i
    niezrozumieniem dla ludzkich słabostek nawet w dobie kryzysu.

    Pozdrawiam

    Czapla

  • 4. Data: 2009-02-11 07:51:37
    Od: Czarek <...@...pl>

    Czapla wrote:
> [...]
    > zapłacę jak sprzęt wyląduje w mieszkaniu. Takie drobnokapitalistyczne
    > zachcianki mam :). To skutek złych doświadczeń z przeszłości.

    To trzeba było tak od razu. Z takimi wymaganiami polecam Euro RTV AGD,
    tu masz ich stronę internetową http://www.euro.com.pl/ , ale jak wolisz
    osobiście w sklepie wybrać towar, to mają się ponad 100 sklepów w całej
    Polsce, z czego spora część w Warszawie.

    Przy zakupie towaru ustalasz czego od nich oczekujesz (dowóz z
    wniesieniem do domu, zdjęcie zabezpieczeń, instalacja, odbiór starego
    sprzętu, etc., tu masz szczegóły
    http://www.euro.com.pl/dostawa.xml#22096), płacisz za to już w sklepie,
    masz zakres usługi wyszczególniony na stronie, a na paragonie / fakturze
    masz potwierdzenie że dana usługa została juz opłacona.

    Ja ostatnio zamawiałem pralkę z wniesieniem i odbiorem starej.
    Dopłaciłem za to chyba koło 45 zł w sklepie, a z samej ekipy który
    wnosiła i znosiła sprzęt na trzecie piętro jestem bardzo zadowolony.
    Kulturalnie, sprawnie, nie mieli obiekcji żebym obejrzał dokładnie
    sprzęt przed podpisaniem odbioru, pytali czy zdjąć zabezpieczenia czy
    sam wolę to zrobić. Pełna kultura. No i umawiasz się standardowo w 2
    godzinnym przedziale, więc nie masz całego dnia zmarnowanego w
    oczekiwaniu na transport. Polecam.

    Pozdrawiam

    Czarek

  • 5. Data: 2009-02-11 08:51:51
    Od: Paweł Muszyński <p...@b...wytnijto.org>

    Czarek pisze:

> [...]
    > osobiście w sklepie wybrać towar, to mają się ponad 100 sklepów w całej
    > Polsce, z czego spora część w Warszawie.

    Dodam tylko, że ceny na stronie różnią się od tych w sklepie, więc jeśli
    dla kogoś cena stanowi różnicę, to warto wybrać sobie towar w sklepie, a
    następnie zamówić przez internet.

    --
    Paweł Muszyński
    Skateshop http://www.e-street.pl

  • 6. Data: 2009-02-11 08:54:45
    Od: "Boombastic" <b...@p...onet.pl>

> [...]
    > zapłacę jak sprzęt wyląduje w mieszkaniu. Takie drobnokapitalistyczne
    > zachcianki mam :). To skutek złych doświadczeń z przeszłości.

    Agd expert. Robiłem u nich duże zamówienie. Mają usługę komfort@mall gdzie
    za pierwszą sztukę liczą 120 zł, a za każdą kolejną już tylko 30 zł. Ale
    cena obejmuje wniesienie do mieszkania wraz z rozpakowaniem i ustawieniem.
    Zwykły kurier przy wadze przesyłki powyżej 30 kg nie ma obowiązku jej
    wnoszenia do mieszkania. A ja miałem masę sprzętu dużego i ciężkiego.

  • 7. Data: 2009-02-11 10:01:15
    Od: ZbyszekZ <z...@g...com>

    On Feb 11, 1:18 am, "Czapla" <k...@p...onet.pl> wrote:

> [...]
    > zapłacę jak sprzęt wyląduje w mieszkaniu. Takie drobnokapitalistyczne
    > zachcianki mam :). To skutek złych doświadczeń z przeszłości.

    Pomiędzy drobnokapitalistycznymi zachciankami a wykrzyczeniem że ma
    być ZA DARMO to dla mnie jest spora różnica.
    Każdy sklep, jak pisałem, ma taka usługę, kwestia wykonania jest
    jednak zupełnie inna.
    Wszystko zależy od człowieka który usługę będzie wykonywał.
    W dużych sieciach zwykle jest lepiej niż w małych, ale tez można mieć
    pecha i trafić na gości który jest ostatni dzień w pracy i mu wszystko
    wisi.

    --
    ZZ@private

  • 8. Data: 2009-02-11 10:20:08
    Od: Panslavista <p...@g...com>

    On 11 Lut, 11:01, ZbyszekZ <z...@g...com> wrote:

> [...]
    > W dużych sieciach zwykle jest lepiej niż w małych, ale tez można mieć
    > pecha i trafić na gości który jest ostatni dzień w pracy i mu wszystko

    Nie musi być wszystko jedno, ale może być tylko kierowca i nie mieć
    wózka do wożenia po schodach. Jedna firma przywiozła mi chłodziarkę
    (ojciec z synem), mieli wózek wwieźli pod drzwi - chceli rozpakować,
    ale ja wolę wiele rzeczy zrobić sam, niż wpuszczać obcych (my home is
    my castle - bardzo zdrowa zasada). Inni dostarczyli pod drzwi
    wejściowe ale do budynku. Wziąłem porządną linę, Maruda stabilizowała
    w pionie i ciężka pralka wjechała na piętro bez zbytniego problemu.
    Może dlatego, że mieszkam na pierwszym piętrze - nie opłaca mi się
    płącić tych pieniędzy za dodatkowe usługi - wolę wydać je na coś
    lepszego, chocby piwo "Kozackie". :-))

  • 9. Data: 2009-02-11 11:36:37
    Od: "Chris" <a...@a...pl>

    Internauta Czapla (k...@p...onet.pl) w wiadomości
    news:54c3.00000280.4991c6c3@newsgate.onet.pl nabazgrał(a):

> [...]
    > dostarcza zakupiony sprzęt do mieszkania (no ewentualnie pod drzwi)? Nie
    > chodzi o sknerstwo :), przyczyny poszukiwań takiego sklepu są innego

    W Satunie kupiłem laodówkę i dowieżli mi do domu z wstawieniem za free....

    --
    "Dwie rzeczy są nieskończone: wszechświat i ludzka głupota.
    I nie jestem pewien, co do wszechświata." - Albert Einstein.

  • 10. Data: 2009-02-11 20:05:39
    Od: ZbyszekZ <z...@g...com>

    On Feb 11, 12:36 pm, "Chris" <a...@a...pl> wrote:
    > Internauta Czapla (k...@p...onet.pl) w
    wiadomościnews:54c3.00000280.4991c6c3@newsgate.onet.
    plnabazgrał(a):

    > W Satunie kupiłem laodówkę i dowieżli mi do domu z wstawieniem za free....

    To nie było w Warszawie, bo w Warszawie to za free w mordę nie
    dostaniesz.
    Przypadek może szczególny ale jednak. Znajomy biegł przez Stare Miasto
    jako go "artysci" zatrzymali, jak pokazał puste kieszenie to mu kazali
    s.. w podskokach.

    --
    ZZ@private