  • 1. Data: 2009-02-10 08:51:54
    Temat: [szukam] niewielka ekipa budowlana - Bielsko-Biała
    Od: "Jacek Bronowski" <f...@r...pl>

    Witam
    Czy ktos z doswiadczenia wlasnego (lub zaslyszanego z wiarygodnego zrodla)
    moglby polecic jakas sprawdzona i rzetelna niewielka ekipe do
    przeprowadzenia przebudowy/rozbudowy niewielkiego domu w Bielsku-Bialej?
    Zakres prac do uzgodnienia (niewielka rozbudowa, podniesienie dachu,
    adaptacja strychu itp.). Pracy jest za malo by zatrudnic powazna firme
    budowlana, a za duzo na 1 osobe. Chodzi o zgrana ekipe ok. 2-3 osobowa, a
    roboty jest na kilka tygodni. Termin do uzgodnienia poczawszy od zaraz (ale
    oczywiscie realnie to od wiosny).
    Bezrobocie podobno wzrasta, wiec moze znajda sie chetni do pracy...
    Oczywiscie nie zalezy mi na zatrudnieniu pierwszego lepszego partacza z
    ogloszenia, tylko kogos kto moze sie pochwalic jakimis wiarygodnymi
    referencjami :-)
    Jak by ktos cos wiedzial/slyszal to bardzo prosze o jakies info/kontakt.

    pozdr.
    Jacek Bronowski
    --
    Baza fotografii krajoznawczej - www.foto-baza.pl - f...@f...pl
    Aktualnie 12 533 zdjęcia z 19 krajów.

  • 2. Data: 2009-02-24 17:08:16
    Temat: Re: niewielka ekipa budowlana - Bielsko-Biała
    Od: i...@g...com

    On 10 Lut, 09:51, "Jacek Bronowski" <f...@r...pl> wrote:
> [...]
    > referencjami :-)
    > Jak by ktos cos wiedzial/slyszal to bardzo prosze o jakies info/kontakt.

    polecam z BB, ekipa rewelacyjna, fachowa, zna się na prawie wszystkim
    ( bez alkoholu), nr tel: 728-480-142

  • 3. Data: 2009-02-25 18:13:40
    Od: "Qrczak" <q...@g...pl>

    W Usenecie i...@g...com <i...@g...com> tak oto plecie:

    > polecam z BB, ekipa rewelacyjna, fachowa, zna się na prawie wszystkim
    > ( bez alkoholu),

    Błe... co to za ekipa, co się na alkoholu nie zna.

    Qra, nmsp

  • 4. Data: 2009-02-26 07:08:17
    Od: i...@g...com

    On 25 Lut, 19:13, "Qrczak" <q...@g...pl> wrote:
    > W Usenecie i...@g...com <i...@g...com> tak oto plecie:

    > Błe... co to za ekipa, co się na alkoholu nie zna.
    >
    > Qra, nmsp

    Jak Pan woli ekipę, która tylko pije na budowie zamiast pracować to
    Pana sprawa. Przeważnie tacy są "fachowcy" i efekty później są takie,
    że trzeba poprawiać. Mało jest ekip, które zrobią w czasie co trzeba
    bez zbędnych "efektów specjalnych", co 5 min. do sklepu.

  • 5. Data: 2009-02-26 08:44:03
    Od: "Qrczak" <q...@g...pl>

> [...]
    > że trzeba poprawiać. Mało jest ekip, które zrobią w czasie co trzeba
    > bez zbędnych "efektów specjalnych", co 5 min. do sklepu.

    A ironia wyszła zza krzaka i w tyłek kopnęła znienacka.

    Qra, eot