  • 1. Data: 2009-02-09 16:07:00
    Temat: Żarówki LED
    Od: Gupik <brudas25@NIE_CHCE_SPAMUinteria.pl>

    jakiego producenta warto brać a jakiego nie ??

  • 2. Data: 2009-02-09 18:08:56
    Temat: Re: Żarówki LED
    Od: "Jacek" <m...@w...pl>

    Jeżeli barwa światła ma być przyjemna dla oka i w miarę prawidłowo oddawać
    kolory to IMO na razie żadnego, no chyba, że żarówka ma byc na klatkę
    schodową, czy do piwnicy
    Jacek

  • 3. Data: 2009-02-09 18:12:29
    Od: m...@g...com

    On 9 Lut, 17:07, Gupik <brudas25@NIE_CHCE_SPAMUinteria.pl> wrote:
    > jakiego producenta warto brać a jakiego nie ??

    Polecam Philipsa... zbierz wszystkie paragony czy faktury i
    ewentualnie wymieniaj mi jak na razie dwie przestały dziać :) zalane
    szampanem umyte i na gwarancji :) mam dwie nowe...

  • 4. Data: 2009-02-09 19:11:53
    Od: Panslavista <p...@g...com>

    On 9 Lut, 17:07, Gupik <brudas25@NIE_CHCE_SPAMUinteria.pl> wrote:
    > jakiego producenta warto brać a jakiego nie ??

    Jeżeli pracujesz z kolorami to tylko zimne światło białe. Ciepłe w
    lampkach nocnych, pokojach dziecięcych - ale oświetlenie rozproszone
    czyli światłem odbitym. Cienie spokojne, węże świetlne nie nadają się
    do oświetlenia mieszkania, podobnie różnego rodzaju abażury "drobiące"
    swiatło na wiele plamek - męczą mózg.

  • 5. Data: 2009-02-09 19:53:30
    Od: "Druid29" <d...@t...pl>

    Użytkownik "Gupik" <brudas25@NIE_CHCE_SPAMUinteria.pl> napisał w wiadomości
    > jakiego producenta warto brać a jakiego nie ??

    Żarówki mają żarnik, zwykle wolframowy, stąd nazwa żarówka.
    Lampy LED to diody elektroluminescencyjne i z żarowką ma tyle podobieństwa
    co sposób mocowania w oprawie.
    Kilku sprzedawców proponuje bezsensownie spolszczone nazewnictwo, a
    większość owczym pędem to powtarza....

    Druid29

  • 6. Data: 2009-02-09 19:56:19
    Od: Panslavista <p...@g...com>

    On 9 Lut, 20:53, "Druid29" <d...@t...pl> wrote:
> [...]
    > co sposób mocowania w oprawie.
    > Kilku sprzedawców proponuje bezsensownie spolszczone nazewnictwo, a

    Pewnie mierzysz natężenie swiatła w świecach i kandelabrach?

  • 7. Data: 2009-02-10 09:27:12
    Od: "TomaSz." <u...@o...pl>

    Z pamiętnika internauty.
    Własność: 'Druid29'
    Wpis z dnia 09-02-2009:

    > Żarówki mają żarnik, zwykle wolframowy, stąd nazwa żarówka.
    > Lampy LED to diody elektroluminescencyjne i z żarowką ma tyle podobieństwa
    > co sposób mocowania w oprawie.

    A samochód to urządzeniem które samo chodzi, stąd nazwa samochód.
    A koła mają tyle wspólnego z nogami, że dotykają podłoża.

    --
    TomaSz.

  • 8. Data: 2009-02-11 16:21:00
    Od: pwk <p...@p...pl>

    TomaSz. pisze:
> [...]
    >
    > A samochód to urządzeniem które samo chodzi, stąd nazwa samochód.
    > A koła mają tyle wspólnego z nogami, że dotykają podłoża.

    :)

    Ubawiłem się setnie!
    A swoją drogą: z którego kręgu albo lasu się tacy urywają?

  • 9. Data: 2009-02-15 18:09:34
    Od: stoowa <s...@w...pl>

    pwk pisze:

    > :)
    >
    > Ubawiłem się setnie!
    > A swoją drogą: z którego kręgu albo lasu się tacy urywają?

    ale on miał racje...

  • 10. Data: 2009-02-16 07:34:54
    Od: "TomaSz." <u...@o...pl>

    Z pamiętnika internauty.
    Własność: 'stoowa'
    Wpis z dnia 15-02-2009:

    > ale on miał racje...

    Tyle, że się czepia.
    Większość ludzi sądzi, że betoniarki beton wożą i że komórka, to telefon.
    I jakoś nie sprawia to nikomu kłopotu podczas rozmów.

    --
    TomaSz.