  • 1. Data: 2009-02-08 17:26:16
    Temat: Naprawa okleiny na drzwiach
    Od: ZbyszekZ <z...@g...com>

    Drzwi Gerda, zewnętrzne, metalowe, okleina drewnopodobna (ciemna).
    Okleina wzięła i sobie pękła, raz wzdłuż i raz w poprzek.
    Nie wiem czy pies ją zadrapał pazurami, czy tak sama z siebie, ale
    niezależnie od przyczyny chciałbym to naprawić.
    W pierwszej kolejności by nie pękała dalej a w drugiej by było
    estetycznie.
    Jak na razie jedyne co mi przyszło do głowy do zakleić pęknięcia "duck
    tape" a na to dopasować jakąś okleinę drewnopodobną. Za pięknie nie
    będzie. Może jakiś lepszy pomysł?
    Jak położyć nową na całość to nie nie wiem, są różne wklęśnięcia i
    inne takie które taką operację znacząco utrudniają :-(

    --
    ZZ@private