  • 1. Data: 2009-02-06 12:26:36
    Temat: Stara pralka siemens - skąd wziąć instrukcję?
    Od: "jangr" <j...@i...pl>

    Dostałem "w spadku" starą pralkę Siemens SIWAMAT PLUS 656.
    V65658011
    Zupełnie nie wiem, skąd wziąć instrukcję.
    Może ktoś z Was wie, skąd można takie cuś załatwić?
    Może coś doradzić?
    Pozdr.
    jangr

  • 2. Data: 2009-02-06 18:07:34
    Temat: Re: Stara pralka siemens - skąd wziąć instrukcję?
    Od: "HANA" <h...@p...onet.pl>

    Użytkownik "jangr" <j...@i...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > V65658011
    > Zupełnie nie wiem, skąd wziąć instrukcję.
    > Może ktoś z Was wie, skąd można takie cuś załatwić?

    mozna wygooglac ;-)
    http://www.radiobbb.nl/ShopA/wasmachine/siemens-wasm
    achine-4.htm

    --
    Andrzej
    www.hana.com.pl

  • 3. Data: 2009-02-09 10:38:24
    Od: "jangr" <j...@i...pl>

    Użytkownik "HANA" <h...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > mozna wygooglac ;-)
    > http://www.radiobbb.nl/ShopA/wasmachine/siemens-wasm
    achine-4.htm

    Ja tu wcześniej byłem, ale nie potrafiłem znaleźć na tych stronach
    instrukcji. Tylko jakieś części zamienne.
    Co prawda nie znam niemieckiego, ale gdyby była ta instrukcja, w rodzinie
    znają niem. to by mi przetłumaczyli.

  • 4. Data: 2009-02-11 21:29:56
    Od: Pete <n...@n...com>

    jangr pisze:
    > U?ytkownik "HANA" <h...@p...onet.pl> napisa? w wiadomo?ci

    achine-4.htm

    > Ja tu wcze?niej by?em, ale nie potrafi?em znale 1/4 ae na tych stronach
    > instrukcji. Tylko jakie? cze?ci zamienne.
    > Co prawda nie znam niemieckiego, ale gdyby by?a ta instrukcja, w rodzinie
    > znaj? niem. to by mi przet?umaczyli.

    A próbowałeś na stronie BSH?
    https://portal.bsh-partner.com/portal(bD1kZSZjPTAwOQ
    ==)/PORTALFRAME.HTM

    Tylko trochę leciwy to model i może być ciężko.
    Ale piszą też, że można zamówić w postaci analogowej.
    --
    Pete