  • 1. Data: 2009-02-06 06:31:43
    Temat: jak jest z radiami cyfrowymi
    Od: "filip" <l...@o...pl>

    mam pytanko sa jakies radia/radiobudziki analogowo-cyfrowe
    - takie ktore beda dzialac nadal po ucyfrowieniu radia ? jezeli
    dobrze rozumiem to problem nie wystepuje przy zakupie
    telewizorow ... jesli sie wybierze telewizor z tunerem dvb-t
    i gniazdem sygnalu analogowego to mozna ogladac i ta telewizje
    co teraz jest nadawana analogowo i ta co cyfrowo ... a jak
    jest z radiami ? czy kupujac teraz musze dokonac wyboru
    z odbiornikow, ktore za cztery lata bede musial wymieniac ?

  • 2. Data: 2009-02-06 08:55:21
    Temat: Re: jak jest z radiami cyfrowymi
    Od: "BoDro" <b...@l...pl>

    "filip" napisał:
    > a jak jest z radiami ? czy kupujac teraz musze dokonac wyboru
    > z odbiornikow, ktore za cztery lata bede musial wymieniac ?

    cyfryzacja radia "naziemnego" ruszy u nas za xx-dziesiąt lat, więc spokojnie
    możesz wydać pieniądze na "analogowy" radioodbiornik...

    --
    Bogdan

  • 3. Data: 2009-02-06 10:49:15
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Fri, 06 Feb 2009 07:31:43 +0100, osobnik zwany filip
    wystukał:

> [...]
    > telewizor z tunerem dvb-t i gniazdem sygnalu analogowego to mozna
    > ogladac i ta telewizje co teraz jest nadawana analogowo i ta co cyfrowo

    z telewizorami wcale nie jest tak różowo. Wszystkie, chyba poza 1
    modelem, mają kodowanie MPEG2 a nadawanie cyfrowe będzie w MPEG4. Więc
    ten "tuner cyfrowy" jest nic nie wart.

    --
    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 4. Data: 2009-02-06 11:14:09
    Od: "Kot Prezydenta" <c...@g...pl>

    Użytkownik "filip" <l...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > jest z radiami ? czy kupujac teraz musze dokonac wyboru
    > z odbiornikow, ktore za cztery lata bede musial wymieniac ?

    nie ma konkretnych planów, dat ani nawet założeń do cyfrowego radia -
    ekonomicznie nie uzasadnione, możesz spokojnie kupowac analoga a jesli już
    bardzo chcesz być przyszłościowy to poszukaj radia internetowo/analogowego