  • 1. Data: 2009-02-05 13:24:17
    Temat: Jaki radiobudzik?
    Od: jijomo <j...@p...onet.pl>

    Witam.
    Chcialbym kupic sobie radiobudzik. Na Allegro i w sklepach
    elektronicznych jest ich bardzo duzo, wiec moze ktos ma pozytywne albo
    negatywne doswiadczenia z jakims konkretnym modelem?

    Moje wymagania:

    - cena jak najnizsza, nie wyzsza niz 100 PLN;
    - duzy wyswietlacz z dobrze widocznymi znakami;
    - wyjscie jack (na glosniki);
    - mozliwosc budzenia radiem;
    - nie chinska tandeta, ktora sie zepsuje po 2 miesiacach;
    - w miare dobra jakosc dzwieku (niekoniecznie w glosniku, bo bedzie
    podlaczone do glosnikow zewnetrznych).

    Wymagania opcjonalne:

    - dzwiek stereo (sa w ogole takie?);
    - termometr;
    - zasilanie zegarka z baterii (zeby nie trzeba bylo go ustawiac po
    kazdym odlaczeniu od pradu);
    - w miare estetyczny wyglad.

    Jesli to NTG, to bardzo prosze o skierowanie mnie na odpowiednia grupe.
    Z gory dzieki za odpowiedzi.

    pzdr. jijomo

  • 2. Data: 2009-02-05 15:22:59
    Temat: Re: Jaki radiobudzik?
    Od: Tomasz Finke <t...@i...pwr.wroc.pl>

    jijomo pisze:

    > moze ktos ma pozytywne albo
    > negatywne doswiadczenia z jakims konkretnym modelem?

    Ja dwa dni temu kupiłem taki:
    http://www.nokaut.pl/radiobudziki/radiobudzik-grundi
    g-sonoclock-760-dcf.html

> [...]
    > - nie chinska tandeta, ktora sie zepsuje po 2 miesiacach;
    > - w miare dobra jakosc dzwieku (niekoniecznie w glosniku, bo bedzie

    Wszystkie te warunki spełnia, ma całkiem spory głośnik z tyłu obudowy,
    dodatkowo odbiera sygnał czasu DCF-77 na zewnętrznej antenie i ma
    czujnik oświetlenia przyciemniający wyświetlacz w nocy. Można ustawić
    dwa osobne alarmy, dodatkowo jest opcja wyłączania ich podczas
    weekendu. W zasadzie jedyną jego wadą są przyciski umieszczone na
    przedniej ściance, których mocne naciskanie powoduje przesuwanie budzika
    do tyłu. Oczywiście jest made in China.

    T.

  • 3. Data: 2009-02-05 15:51:23
    Od: jijomo <j...@p...onet.pl>

    Tomasz Finke pisze:

    Dzieki za odpowiedz.

> [...]
    > weekendu. W zasadzie jedyną jego wadą są przyciski umieszczone na
    > przedniej ściance, których mocne naciskanie powoduje przesuwanie budzika

    A co z warunkami opcjonalnymi? To, ze made in China nie szkodzi,
    chodzilo mi tylko o to, zeby to nie byla firma Kiwosijakotako i synowie ;)
    Natomiast te przyciski faktycznie stanowia wade, nie tylko ze wzgledu na
    przesuwanie budzika, ale tez ze wzgledu na wykorzystanie miejsca na
    przednim panelu - moim zdaniem powinien sie on skladac glownie z
    wyswietlacza :) Ale to juz jest troche kwestia estetyki.

    pzdr. jijomo

  • 4. Data: 2009-02-05 17:31:05
    Od: Panslavista <p...@g...com>

    On 5 Lut, 14:24, jijomo <j...@p...onet.pl> wrote:

    http://www.allegro.pl/search.php?sg=0&string=radio+k
    uchenne

    http://www.allegro.pl/item540051128_podwieszany_tele
    wizor_cd_kaseta_radio_gwar_fvat.html

  • 5. Data: 2009-02-06 08:14:55
    Od: Tomasz Finke <t...@i...pwr.wroc.pl>

    jijomo pisze:

    > A co z warunkami opcjonalnymi? To, ze made in China nie szkodzi,
    > chodzilo mi tylko o to, zeby to nie byla firma Kiwosijakotako i synowie ;)

    Zasilanie awaryjne z baterii ma, ale to ma każdy radiobudzik, a Grundig
    to chyba znana marka? Stereo nie jest, termometru nie ma, za to ma
    jeszcze ustawianie strefy czasowej i może pokazywać sekundy oraz dzień
    tygodnia.

> [...]
    > przednim panelu - moim zdaniem powinien sie on skladac glownie z
    > wyswietlacza :) Ale to juz jest troche kwestia estetyki.

    Mi się już znudziły typowe płaskie radiobudziki i postanowiłem, że raz
    kupię sobie inny.

    T.

  • 6. Data: 2009-02-06 11:42:47
    Od: jijomo <j...@p...onet.pl>

    Tomasz Finke pisze:

    > Zasilanie awaryjne z baterii ma, ale to ma każdy radiobudzik, a Grundig
    > to chyba znana marka?

    Tak, dlatego tez jest ok :)

    > Mi się już znudziły typowe płaskie radiobudziki i postanowiłem, że raz
    > kupię sobie inny.

    A ja jeszcze zadnego nie mialem i dlatego na poczatek chcialbym typowy
    plaski :) A Ty ile ich juz miales i dlaczego az tyle? Czyzby sie psuly? :)

    pzdr. jijomo

  • 7. Data: 2009-02-06 11:44:18
    Od: jijomo <j...@p...onet.pl>

    Panslavista pisze:

    > http://www.allegro.pl/search.php?sg=0&string=radio+k
    uchenne

    > http://www.allegro.pl/item540051128_podwieszany_tele
    wizor_cd_kaseta_radio_gwar_fvat.html

    Dzieki, ale pytalem o doswiadczenia z konkretnymi modelami, o tym ze na
    Allegro jest tego zatrzesienie wiem, jak zreszta pisalem w pierwszym
    poscie. Poza tym chodzi mi o radiobudzik, a nie radio kuchenne ani
    podwieszany telewizor ;)

    pzdr. jijomo

  • 8. Data: 2009-02-06 11:56:21
    Od: Tomasz Finke <t...@i...pwr.wroc.pl>

    jijomo pisze:

    > A ja jeszcze zadnego nie mialem i dlatego na poczatek chcialbym typowy
    > plaski :) A Ty ile ich juz miales i dlaczego az tyle? Czyzby sie psuly? :)

    Miałem już ze trzy w kilku miejscach, a ostatni to był właśnie jakiś
    płaski chiński no-name (tzn. marki Watson), w którym udało mi
    się wcisnąć do środka płytkę z przyciskami od ustawiania czasu i nie
    dało się go już używać. Dlatego uznałem, że kolejny radiobudzik
    ma już się sam nastawiać bez dotykania.

    T.

  • 9. Data: 2009-02-06 13:27:52
    Od: marrgol <m...@g...com>

    On 2009-02-06 09:14, Tomasz Finke wrote:
    > Grundig to chyba znana marka?

    Taa, Grundig to znana turecka marka... "Oryginalny"
    Grundig zbankrutował w 2003.

    --
    mrg

  • 10. Data: 2009-02-06 13:46:05
    Od: Tomasz Finke <t...@i...pwr.wroc.pl>

    marrgol pisze:

    > Taa, Grundig to znana turecka marka... "Oryginalny"
    > Grundig zbankrutował w 2003.

    Dlatego właśnie napisałem marka, a nie producent ;-)

    T.