  • 1. Data: 2009-02-03 11:14:37
    Temat: Re: w jaki sposob wpychac akryl w szczeliny?
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    eost" <"eost[NOSPAM] wrote:
    > Niby pierdola, ale jest to dla mnie troche uciazliwe, ze jak akryluje,
    > to zawsze zostaja po akrylu plamy na scianach / suficie. Teraz
    > akryluje szpary miedzy kafelkami a sufitem (kilka mm). Wstrzykuje,
    > przeciagam palcem i zawsze nie dosc, ze akryl brzydko sie
    > "farfocluje", to jeszcze zostaje brudny pasek na suficie. I caly
    > sufit do malowania, i to po kilka razy. Probowalem suchym paluchem,
    > mokrym, zamoczonym w occie -
    > to samo. Do tego latwo sie pociachac kafelkami, bo nieszlifowane na
    > krawedzi.. Tasma na sufit i zrywac zanim wyschnie?

    brawo wygrał pan czysty sufit.

    warto czasem czytać też instrukcję na kartuszu.

  • 3. Data: 2009-02-03 20:42:45
    Od: "wolim" <n...@t...pisz>

    > brawo wygrał pan czysty sufit.

    i nie suchym, nie mokrym, nie moczonym w occie.
    w Ludwiku sie moczy.
    pzdry,
    /\/\\/\/

  • 4. Data: 2009-02-04 09:26:17
    Od: "Big Jack" <a...@b...zz>

    W wiadomości:
    eria.pl
    użytkownik *wolim* napisał(a):

    > i nie suchym, nie mokrym, nie moczonym w occie.
    > w Ludwiku sie moczy.

    A Pur może być?

    --
    Big Jack
    //////

  • 5. Data: 2009-02-04 10:19:45
    Od: eost <"eost[NOSPAM]"@o2.pl>

    > i nie suchym, nie mokrym, nie moczonym w occie.
    > w Ludwiku sie moczy.

    O widzisz, nie wiedzialem. To teraz bede mial zielone sufity ;) No nic,
    poszukam jakiegos przezroczystego plynu do naczyn i do dziela.

    --
    eost.

  • 6. Data: 2009-02-04 20:40:57
    Od: Sierp <s...@n...netgrr>

    eost pisze:
    > O widzisz, nie wiedzialem. To teraz bede mial zielone sufity ;) No nic,
    > poszukam jakiegos przezroczystego plynu do naczyn i do dziela.

    nawet mydlo moze byc rozpuszczone w wodzie

    Sierp

  • 7. Data: 2009-02-04 21:08:17
    Od: "wolim" <n...@t...pisz>

    > A Pur może być?

    Nie, tylko Ludwik.

  • 8. Data: 2009-02-04 22:36:26
    Od: Maseł <m...@p...onet.pl>

    wolim wrote:

    > Nie, tylko Ludwik.

    Kiedys byl jeszcze Sunlicht (dziewczyna Ludwika sie puszczala z tym
    Sunlichtem czy jakos tak...)

    Pozdro

    Maseł

  • 9. Data: 2009-02-05 11:40:18
    Od: eost <"eost[NOSPAM]"@o2.pl>

    > nawet mydlo moze byc rozpuszczone w wodzie

    Pewnie tak, ale mniej wygodne.
    Dzieki za podpowiedzi.

    --
    eost.