  • 1. Data: 2009-02-02 09:29:43
    Temat: umywalki z mączki
    Od: Marek MANO <m...@g...pl>

    Witam,
    Chciałbym zasięgnąć opinii użytkowników umywalki z mączki kamiennej.
    Chodzi o coś takiego, co wygląda, jak akryl (no, lepiej) i nie jest
    ceramiką. Proces produktcji jest podobny do zlewozmywaków - kruszy się
    kamień na proszek, a potem spaja jakąś żywicą.

    Chodzi mi o wygląd w czasie użytkowania po 2-3 latach. Z doświadczenia
    wiem, że zlewozmywaki produkowane podobnie jednak chłoną brud i po
    jakimś czasie nie są w "kolorze fabrycznym". I nie da się tego
    doczyścić. Dlatego boję się, że biała umywalka po potraktowaniu
    czyścidłem, z których większość zawiera proszek ścierny, po jakimś
    czasie się zmatowi, a potem też zacznie przyjmować kolor brudnych rąk.

    Mam kobietę, której bardzo podobają się formy tych umywalek (łatwo
    wykonać ostre rogi, gładką powierzchnię), czyli estetyka na wystawie
    jest wzorowa. Obawiam się jednak o trwałość.

    Pozdrawiam,
    Marek

  • 2. Data: 2009-02-06 09:45:56
    Temat: Re: umywalki z mączki
    Od: e-Shrek <e-Shrek@_pomin_to_wp.pl>

    Marek MANO pisze:
    U rodzicow jest taka umywalka o jakiej piszesz. Kolorek w okolicach
    kosci sloniowej. Brud osiada na niej bardzo ladnie :-> Wystarczy jedno
    mycie bardzo brudnych rak i juz mozna przystapic do czyszczenia ...
    Z domywaniem nie ma problemu (umywalka ma juz okolo 10 lat, ale przy
    wymianie wybor na pewno bedzie daleki od tego typu materialu ;-)

    --
    Pozdrawiam,
    e-Shrek

  • 3. Data: 2009-02-08 13:38:03
    Od: Marek MANO <m...@g...pl>

    On 6 Lut, 10:45, e-Shrek <e-Shrek@_pomin_to_wp.pl> wrote:
> [...]
    > Z domywaniem nie ma problemu (umywalka ma juz okolo 10 lat, ale przy
    > wymianie wybor na pewno bedzie daleki od tego typu materialu ;-)

    Dzięki. Inni mają podobne doświadczenia. Pzdr, Marek