  • 1. Data: 2009-01-28 16:46:36
    Temat: Podklejenie parkietu
    Od: Siwy <s...@o...usun.peel>

    Witam,

    3 lata temu robiłem remont w mieszkaniu. Przy tej okazji zerwałem parkiet,
    który leżał tam około 30 lat i był położony 'w jodełkę'. Wszystko było
    klejone na jakąś czarną smołę. Każdą klepkę wyczyściłem z tej chemii. Po
    tym wszystkim ułożyłem całość już nie 'w jodełkę' tylko wzdłużnie.
    Przygotowałem podłoże i przykleiłem (klej chyba Ansercoll 5-10-15 albo
    jakoś tak się zwał).

    Teraz po 3 zimach pojawiło się kilka miejsc pustych pod deskami.
    Ewidentnie puścił klej. Pewnie się rozsechł. Słyszałem, że można nawiercić
    malutkie otworki w miejscach, gdzie słychać pustke i wlać klej.

    Polećcie jakiś sprawdzony klej, który nie puści po paru sezonach i będzie
    na tyle płynny, by udało się go wlać. Tylko jak to się wtedy wlewa?
    Strzykawką?

    Dzięki za rady.

    --
    Serdeczności,
    Siwy

  • 2. Data: 2009-01-28 16:57:21
    Temat: Re: Podklejenie parkietu
    Od: Ikselka <i...@g...pl>

    Dnia Wed, 28 Jan 2009 17:46:36 +0100, Siwy napisał(a):

> [...]
    > tym wszystkim ułożyłem całość już nie 'w jodełkę' tylko wzdłużnie.
    > Przygotowałem podłoże i przykleiłem (klej chyba Ansercoll 5-10-15 albo

    A to już nie chemia?
    :-)

> [...]
    >
    > Polećcie jakiś sprawdzony klej, który nie puści po paru sezonach i będzie
    > na tyle płynny, by udało się go wlać. Tylko jak to się wtedy wlewa?

    Czekam z ciekawością na rady - też mam podobny problem.

  • 3. Data: 2009-01-28 17:00:36
    Od: Siwy <s...@o...usun.peel>

    Dnia 28-01-2009 o 17:57:21 Ikselka <i...@g...pl> napisał(a):

    > A to już nie chemia?
    > :-)

    Ano chemia, tylko zdrowsza, śmierdziało to jak butapren :P. Później miałem
    dziwne sny hehe :D

    > Czekam z ciekawością na rady - też mam podobny problem.

    To jest na dwoje.

    --
    Serdeczności,
    Siwy

  • 4. Data: 2009-01-29 00:21:23
    Od: Ikselka <i...@g...pl>

    Dnia Wed, 28 Jan 2009 18:00:36 +0100, Siwy napisał(a):

    > Ano chemia, tylko zdrowsza, śmierdziało to jak butapren :P. Później miałem
    > dziwne sny hehe :D

    > To jest na dwoje.

    Chyba się nie doczekamy :-(((

  • 5. Data: 2009-01-29 06:12:21
    Od: Siwy <s...@o...usun.peel>

    Dnia 29-01-2009 o 01:21:23 Ikselka <i...@g...pl> napisał(a):

    > Chyba się nie doczekamy :-(((

    Idę z tym pytaniem na pl.misc.budowanie - może tam pomogą :)

    --
    Serdeczności,
    Siwy

  • 6. Data: 2009-01-29 08:26:46
    Od: Artur ERZET <a...@e...pl>

    On 29 Sty, 07:12, Siwy <s...@o...usun.peel> wrote:

    > Idę z tym pytaniem na pl.misc.budowanie - może tam pomogą :)
    >
    > --
    > Serdeczności,
    > Siwy

    Witam.
    Poprzednio wasz parkiet był przyklejony na subicie, nikt z
    profesjonalnych parkieciarzy nigdy nie da wam gwarancji że przyklejona
    podłoga na której zostały resztki tego kleju będzie trzymała przez
    dłuższy czas (zwykle na takie podłoże stosuje się wylewki
    cienkowarstwowe). Jedynym wyjściem jest tak jak napisał Siwy
    nawiercenie dziurek i wpuszczenie kleju UWAGA proponował bym taki sam
    klej na jakim ułożyliście parkiet, przyczyną wszelkich nieszczęść
    (zakładam że podłoga nie została zalana) jest reakcja między subitem a
    nowym klejem, chodź i tak obawiam się że te rozwiązania będą średnio
    trwałe.
    Pozdrawiam
    Artur

  • 7. Data: 2009-01-29 13:10:54
    Od: "Jarek" <l...@t...pl>

    Witam,

    Miałem podobny problem u siebie, parkiet na lepiku
    Parkieciarz ponawiercał małe otwory ok 2-3mm i wstrzykiwał klej, niestety
    nie pamiętam jego nazwy.
    W dużej mierze pomogło na "strzelanie parkietu".

    Na szybko znalazłem w necie np. taki

    http://www.magiaparkietu.pl/maximus-pn---klej-napraw
    czy-poliuretanowy--500ml--indeks-1.html

    Pozdrawiam
    JarekC

  • 8. Data: 2009-01-29 15:31:08
    Od: Siwy <s...@o...usun.peel>

    Dnia 29-01-2009 o 14:10:54 Jarek <l...@t...pl> napisał(a):

    > Witam,
    >
    > Mia?em podobny problem u siebie, parkiet na lepiku
    > Parkieciarz ponawierca? ma?e otwory ok 2-3mm i wstrzykiwa? klej,
    > niestety
    > nie pamietam jego nazwy.
    > W du?ej mierze pomog?o na "strzelanie parkietu".
    >
    > Na szybko znalaz?em w necie np. taki
    >
    > http://www.magiaparkietu.pl/maximus-pn---klej-napraw
    czy-poliuretanowy--500ml--indeks-1.html

    Dzięki!

    --
    Serdeczności,
    Siwy

  • 9. Data: 2009-01-29 16:11:53
    Od: Ikselka <i...@g...pl>

    Dnia Thu, 29 Jan 2009 14:10:54 +0100, Jarek napisał(a):

> [...]
    > nie pamiętam jego nazwy.
    > W dużej mierze pomogło na "strzelanie parkietu".

    DZIĘKI :-)

  • 10. Data: 2009-02-05 14:53:48
    Od: ss <s...@g...com>

    Ja mój parkiet podklejałem na piankę montażową wywiercałem otworek
    otwornicą wstrzykiwałem painkę i wciskałem koreczek trzyma jak diabeł
    sołtysa :)