    From: Artur ERZET <a...@e...pl>
    Newsgroups: pl.rec.dom
    Subject: Re: Podklejenie parkietu
    Date: Thu, 29 Jan 2009 00:26:46 -0800 (PST)

    On 29 Sty, 07:12, Siwy <s...@o...usun.peel> wrote:

    > Idę z tym pytaniem na pl.misc.budowanie - może tam pomogą :)
    >
    > --
    > Serdeczności,
    > Siwy

    Witam.
    Poprzednio wasz parkiet był przyklejony na subicie, nikt z
    profesjonalnych parkieciarzy nigdy nie da wam gwarancji że przyklejona
    podłoga na której zostały resztki tego kleju będzie trzymała przez
    dłuższy czas (zwykle na takie podłoże stosuje się wylewki
    cienkowarstwowe). Jedynym wyjściem jest tak jak napisał Siwy
    nawiercenie dziurek i wpuszczenie kleju UWAGA proponował bym taki sam
    klej na jakim ułożyliście parkiet, przyczyną wszelkich nieszczęść
    (zakładam że podłoga nie została zalana) jest reakcja między subitem a
    nowym klejem, chodź i tak obawiam się że te rozwiązania będą średnio
    trwałe.
    Pozdrawiam
    Artur