  • 1. Data: 2009-01-28 05:47:36
    Temat: Zamek Gerda
    Od: "Gabriel" <z...@p...fm>

    Witam serdecznie
    Potrzebuje pomocy slusarskiej:)
    Zepsul sie zamek - firmy gerda.
    Ale dokladnie nie wiem co to za model. Na zamku jest napisane gerda II, a na
    kluczu gerda tytan.

    Znalazlem cos takiego:
    http://www.salon-gerda.kqs.pl/index.php?p19,zamek-ge
    rda-tytan-zx-plus-klasy-c

    Wyglada podobnie.

    Nie wie ktos moze, co to moglby byc za model, ten ktory sie zepsul?
    Ani gdzie go mozna dokupic? Bo obawiam sie, ze moga go juz nie produkowac.
    Kupowany byl bodajze w latach 90-ych.

    Gabriel Zastawnik
    http://www.sigsoft.pl - Monitoring Komputera

  • 2. Data: 2009-01-28 06:05:44
    Temat: Re: Zamek Gerda
    Od: Olo <w...@j...cy>

    W dniu 2009-01-28 06:47, Gabriel pisze:
> [...]
    >
    > Nie wie ktos moze, co to moglby byc za model, ten ktory sie zepsul?
    > Ani gdzie go mozna dokupic? Bo obawiam sie, ze moga go juz nie produkowac.

    Zamek taki sam kupisz we wszystkich marketach budowlanych koszt ok 130
    zł a stary wywal - tego sie nie naprawia

    Olo
    Mój adres zakodowany ROT13.

  • 3. Data: 2009-01-28 06:24:30
    Od: "Misiek" <p...@o...pl>

    Użytkownik "Gabriel" <z...@p...fm> napisał w wiadomości
> [...]
    >
    > Nie wie ktos moze, co to moglby byc za model, ten ktory sie zepsul?
    > Ani gdzie go mozna dokupic? Bo obawiam sie, ze moga go juz nie produkowac.

    Carrefourre - tam tego jest od liku, a sporo taniej. Tez tak mialem
    (popelnilem kardynalny blad i nasmarowalem gerde "od srodka" wpuszczajac
    pare kropel (no troszke wiecej niz pare hehehe) oliwy...) i zamek... do
    wymiany po roku od smarowania.
    Ponoc ich sie nie smaruje...

  • 4. Data: 2009-01-28 09:41:14
    Od: " 666" <u...@w...eu>

    Mozna smarować, ale naprawdę dobrym smarem syntetycznym, albo pyłem grafitowym (tez
    do kupienia w marketach).
    Pierwszą rzeczą do sprawdzenia jeszcze przed wymiana jest dokładne oczyszczenie
    środka klucza, np. wiertłem 5mm.

    -----

  • 5. Data: 2009-01-28 14:39:26
    Od: "Gabriel" <z...@p...fm>

    Użytkownik "Gabriel" <z...@p...fm> napisał w wiadomości

    Ok. Dzieki serdecznie wszystkim za porady:)

  • 6. Data: 2009-01-28 14:51:29
    Od: "." <b...@b...pl>

    dla zamka jak na zdjeciu klucz jest pełny

  • 7. Data: 2009-01-29 08:26:13
    Od: "Misiek" <p...@o...pl>

    Użytkownik "." <b...@b...pl> napisał w wiadomości
    > dla zamka jak na zdjeciu klucz jest pełny

    a odpowiada sie POD postem, nie nad

  • 8. Data: 2009-01-29 15:37:56
    Od: "." <b...@b...pl>

    poważnie? odpowiadałem 666 a On czyta w drugą stronę, więc dostosowałem się
    do Jego stylu żeby miał łatwiej

    ----

  • 9. Data: 2009-01-29 20:01:39
    Od: "Piotrek" <...@...ru>

    > poważnie? odpowiadałem 666 a On czyta w drugą stronę, więc dostosowałem
    > się do Jego stylu żeby miał łatwiej

    nie dostosowywuj sie na przyszlosc do stylu debila :)
    bo ktos(miales przyklad) moze nie zauwazyc roznicy i ciebie potraktowac jak
    idiote, a tego chyba bys nie chcial :)

    --
    pzdr
    piotrek

  • 10. Data: 2009-01-30 16:15:42
    Od: "." <b...@b...pl>

    > nie dostosowywuj sie na przyszlosc do stylu debila :)

    nie uważam 666 za debila i nie przeszkadza mi Jego styl pisania, a tym
    bardziej nie przeszkadza mi odwrócony szyk wypowiedzi przy pisaniu w sposób
    jaki to robi - jest bardziej czytelny od niektórych innych wypowiedzi
    bardziej denerwują mnie ludzie którzy piszą nie na temat zupełnie - jak np
    Ty i tamten poprzednik, ale i tak nie zamierzam Wam zwracać uwagi bo nie
    wiszę na modemie i nie liczę minut jak kiedyś :)

    > bo ktos(miales przyklad) moze nie zauwazyc roznicy i ciebie potraktowac
    > jak idiote, a tego chyba bys nie chcial :)

    każdy ma prawo do własnej oceny - człowiek inteligentny potrafi odróżnić
    idiotów od reszty
    zresztą wystarczy czytać grupę jakiś okres czasu żeby się zorientować, że
    zwracanie uwagi w tym przypadku (666) nie przynosi rezultatów

    EOT