  • 1. Data: 2009-01-26 16:59:26
    Temat: Kuchnia IKEA wraz z usługą wymiarowania i montażu [W-wa]
    Od: KraZ <d...@g...com>

    Hej wszystkim,

    Jak w temacie. Podobają mi się rozwiązania zastosowane w ikeowych
    meblach, ale nie chce mi się skręcać i montować wszystkich szafek i
    sprzętów (trochę tego będzie), więc wolę za to zapłacić. W nowym
    katalogu kuchennym przyuważyłem, że oferują możliwość zwymiarowania
    kuchni, a także rozmontowania starych szafek, czy też odpięcia i
    podpięcia sprzętu AGD i zmontowania nowych - praktycznie komplet usług
    od początku do końca. Czy ktoś wie, jak jest z jakością ich pracy i
    ew. cenami za takie usługi w Warszawie?

    pzdr,
    kraz

  • 2. Data: 2009-01-26 21:23:10
    Od: "Kajetana Kinga" <k...@g...pl>

    >Użytkownik "KraZ" <d...@g...com> napisał w wiadomości
    ry.googlegroups.com...
> [...]
    >podpięcia sprzętu AGD i zmontowania nowych - praktycznie komplet usług
    >od początku do końca. Czy ktoś wie, jak jest z jakością ich pracy i

    Hej,

    co do jakości nie mam pojęcia natomiast montaż jest zawsze %wartości ceny i
    chyba jest gdzieś na stronie IKEI, przynajmniej kiedyś był.

  • 3. Data: 2009-01-27 02:44:11
    Od: KraZ <d...@g...com>

    On Jan 26, 10:23 pm, "Kajetana Kinga" <k...@g...pl>
    wrote:

    > Hej,
    >
    > co do jakości nie mam pojęcia natomiast montaż jest zawsze %wartości ceny i
    > chyba jest gdzieś na stronie IKEI, przynajmniej kiedyś był.

    Dzięki. Według informacji na stronie, takie usługi wyceniają
    indywidualnie. Szkoda, bo byłem ciekaw przykładowych kosztów, żeby
    lepiej zaplanować wydatek ;)

    pzdr,
    kraz

  • 4. Data: 2009-01-27 08:45:10
    Od: Theli <p...@w...pl>

    Kajetana Kinga pisze:

    > Hej,
    >
    > co do jakości nie mam pojęcia natomiast montaż jest zawsze %wartości
    > ceny i chyba jest gdzieś na stronie IKEI, przynajmniej kiedyś był.

    W Poznaniu (wiec pewnie i wszedzie indziej) placi sie od sztuki: szafki,
    agd (wlasne czy kupione w ikei), do zabudowy, wolnostojace itp.
    Ostatnio byla tez promocja na karte Ikea Family.
    Jakosc i tempo wykonania bez zarzutu. Zarowno pan wymiarujacy jak i
    montazysci z tych myslacych.

    th

    --
    http://theli.fotosik.pl

  • 5. Data: 2009-01-27 11:19:29
    Od: Jacek Osiecki <j...@c...pl>

    Dnia Tue, 27 Jan 2009 09:45:10 +0100, Theli napisał(a):

    > Jakosc i tempo wykonania bez zarzutu. Zarowno pan wymiarujacy jak i
    > montazysci z tych myslacych.

    Dokładnie, u mnie panowie mieli szalone tempo (jakość bez zarzutu) -
    a przy tym potrafili doradzić, zrobić coś mniej typowego... Jedynym
    nieprzyjemnym elementem była cena, bo tani to oni nie są ;)

    Pozdrawiam,
    --
    Jacek Osiecki j...@c...pl GG:3828944

  • 6. Data: 2009-01-27 11:51:53
    Od: Jan Werbiński <j...@j...com>

    > Dokładnie, u mnie panowie mieli szalone tempo (jakość bez zarzutu) -
    > a przy tym potrafili doradzić, zrobić coś mniej typowego... Jedynym
    > nieprzyjemnym elementem była cena, bo tani to oni nie są ;)

    Płacicie za zabranie sobie przyjemności poskładania tego wszystkiego
    samemu???

    Prywatna http://www.janwer.com/
    Nasza siec http://www.fredry.net/

  • 7. Data: 2009-01-27 13:47:33
    Od: Meehoo <m...@B...pl>

    KraZ pisze:
> [...]
    > podpięcia sprzętu AGD i zmontowania nowych - praktycznie komplet usług
    > od początku do końca. Czy ktoś wie, jak jest z jakością ich pracy i

    Montaż szafek to z tego co pamiętam 70 stojące, 50 zł wiszące, od
    sztuki. Montaż AGD - ikeowy darmowo, własny 200 zł sztuka. Z tego co
    pamiętam to jakoś tak było.

    Najlepiej zadzwoń do Ikei i się dowiedz :-).

    Pzdr

    --
    Meehoo

  • 8. Data: 2009-01-27 14:23:54
    Od: "kris" <k...@p...onet.pl>

[...]

    Na pisanie tego posta straciłes dokładnie tyle czasu ile zajeło by Tobie
    wkonanie telefonu do Ikei. A trak dostaniesz kilkanaści RÓŻNYCH odpowiedzi i
    mądrzejszy nie będziesz

    Krzysiek

  • 9. Data: 2009-01-27 21:14:58
    Od: Jacek Osiecki <j...@c...pl>

    Dnia Tue, 27 Jan 2009 12:51:53 +0100, Jan Werbiński napisał(a):
    > Użytkownik "Jacek Osiecki" <j...@c...pl> napisał w wiadomości
    > Płacicie za zabranie sobie przyjemności poskładania tego wszystkiego
    > samemu???

    Stół, krzesła, łóżko, szafę czy komodę z przyjemnością poskładałem sam.
    Ale kuchnia to trochę więcej zabawy niż "poskładać" - trzeba przyciąć blat,
    idealnie wypoziomować i ustabilizować szafki, zaradzić coś na krzywą ścianę,
    wyciąć otwory w blacie na płytę i zlew, wywiercić dziury we frontach pod
    uchwyty tak by wszędzie było idealnie równo... To już jest mniej radochy
    a znacznie więcej stresu że się coś schrzani (i uderzy nas to po kieszeni).
    Już nie mówiąc o tym, że wielu dosyć oczywistych rzeczy człowiek nie zauważa
    na co dzień i gdy się składa taką kuchnię to niekoniecznie o nich pomyśli -
    np. to na jakiej wysokości powinny być uchwyty w szufladach...

    A swoją drogą to miło było patrzeć, jak goście składali szafki w takim
    tempie że rosły w oczach - co doświadczenie to doświadczenie ;)

    Pozdrawiam,
    --
    Jacek Osiecki j...@c...pl GG:3828944

  • 10. Data: 2009-01-27 22:37:08
    Od: KraZ <d...@g...com>

    On Jan 27, 3:23 pm, "kris" <k...@p...onet.pl> wrote:

    > Na pisanie tego posta straciłes dokładnie tyle czasu ile zajeło by Tobie
    > wkonanie telefonu do Ikei. A trak dostaniesz kilkanaści RÓŻNYCH odpowiedzi i
    > mądrzejszy nie będziesz

    Czyżbyś nie doczytał pytania do końca? Sugerujesz, aby zadzwonić do
    Ikei z pytaniem "jak wygląda jakość pracy Państwa montażystów" i
    czekać aż im się wymsknie, że partolą robotę? Poza tym, udzielone
    odpowiedzi, za które wszystkim dziękuję, są przecież bardzo pomocne.
    Wygląda na to, że mogę poważnie myśleć o zamówieniu kompleksowej
    usługi tej firmy.

    pzdr,
    KraZ