  • 11. Data: 2009-01-28 09:37:07
    Temat: Re: Kuchnia IKEA wraz z usługą wymiarowania i montażu [W-wa]
    Od: Theli <p...@w...pl>

    Jan Werbiński pisze:
    > Użytkownik "Jacek Osiecki" <j...@c...pl> napisał w wiadomości
    >

    > Płacicie za zabranie sobie przyjemności poskładania tego wszystkiego
    > samemu???

    A co w tym jest przyjemnego?

    th

    --
    http://theli.fotosik.pl/albumy/534167.html

  • 12. Data: 2009-01-28 09:46:51
    Od: " 666" <u...@w...eu>

    No raz mi się "przymocował" uchwyt poziomo zamiast pionowo ;-)
    JaC

    -----

  • 13. Data: 2009-01-28 10:50:06
    Od: Jan Werbiński <j...@j...com>

    Użytkownik "Theli" <p...@w...pl> napisał w wiadomości

    > A co w tym jest przyjemnego?

    Klocki dla dużych chłopczyków. :-)
    "Jak chcesz żeby coś było zrobione porządnie, to zrób to sam!"

    Prywatna http://www.janwer.com/
    Nasza siec http://www.fredry.net/

  • 14. Data: 2009-01-28 10:56:48
    Od: Theli <p...@w...pl>

    Jan Werbiński pisze:
    > Użytkownik "Theli" <p...@w...pl> napisał w wiadomości

    > Klocki dla dużych chłopczyków. :-)

    Dlatego jako duza dziewczynka wole patrzec, jak ktos mi sklada szafki, a
    w tym czasie moge zrobic cos pozytecznego, np. umyc okna ;)

    th

    --
    http://theli.fotosik.pl/albumy/534167.html

  • 15. Data: 2009-01-29 09:22:05
    Od: Mario <c...@s...onet.pl>

    > w tym czasie moge zrobic cos pozytecznego, np. umyc okna ;)

    A co w tym jest przyjemnego? ;-)

    pozdrawiam
    mario

  • 16. Data: 2009-01-29 12:05:20
    Od: Theli <p...@w...pl>

    Mario pisze:

    > A co w tym jest przyjemnego? ;-)

    A czy ja pisze, ze jest przyjemne? ;)

    th

    --
    http://theli.fotosik.pl

  • 17. Data: 2009-01-29 13:15:41
    Od: Mario <c...@s...onet.pl>

    Theli pisze:

    > A czy ja pisze, ze jest przyjemne? ;)
    >
    > th

    wiedziałem że tak napiszesz ;-)

    pozdrawiam
    mario

  • 18. Data: 2009-02-06 11:05:31
    Temat: Re: Kuchnia IKEA (...) montaz [W-wa]
    Od: "eMonika" <mcb[malpa][@]pompy.N0SPAM.pl>

    Zamawiałam niedawno montaz nie kuchni, ale większego, choć nie ogromnego
    regału (i w sumie bardzo sie cieszę, bo trafiliśmy na 2 wadliwe elementy i
    byśmy się dłuuuugo gimnastykowali dlaczego nie pasuje, a tak to był ich
    problem).
    Panowie montażyści byli b. życzliwi, ale jako fachowcy bez zachwytów. Mam
    porównanie, bo kilka miesięcy temu montowali u nas meble panowie z BRW i
    była wyraźna różnica.
    Podobno do kuchni są inne ekipy. (Ikea Targówek).

    :-) M.