  • 1. Data: 2009-01-23 15:30:26
    Temat: Jak przyciac wykladzine rowno do scian?
    Od: eost <"eost[NOSPAM]"@o2.pl>

    Chce polozyc wykladzine w sypialni. Bez zadnych cokolow, wiec zalezy mi,
    by byla rowno przycieta do scian. Sciany nie sa jakos wyjatkowo rowne,
    wiec ciecie po wymiarach raczej odpada. Jest na to jakis sprytny sposob?

    --
    eost.

  • 2. Data: 2009-01-23 15:33:24
    Temat: Re: Jak przyciac wykladzine rowno do scian?
    Od: "Panslavista" <p...@w...pl>

    "eost" <"eost[NOSPAM]"@o2.pl> wrote in message
    > Chce polozyc wykladzine w sypialni. Bez zadnych cokolow, wiec zalezy mi,
    > by byla rowno przycieta do scian. Sciany nie sa jakos wyjatkowo rowne,
    > wiec ciecie po wymiarach raczej odpada. Jest na to jakis sprytny sposob?

    Czy to na podłodze czy na szlichcie?

  • 3. Data: 2009-01-23 18:05:35
    Od: ZbyszekZ <z...@g...com>

    On 23 Sty, 16:30, eost <"eost[NOSPAM]"@o2.pl> wrote:
    > Chce polozyc wykladzine w sypialni. Bez zadnych cokolow, wiec zalezy mi,
    > by byla rowno przycieta do scian. Sciany nie sa jakos wyjatkowo rowne,
    > wiec ciecie po wymiarach raczej odpada. Jest na to jakis sprytny sposob?

    Fachowcy jakich widziałem kładli z lekką zakładką na ścianę (0,5+ cm)
    i przycinali nożem wzdłuż ściany.

    --
    ZZ@private

  • 4. Data: 2009-01-24 10:17:05
    Od: Panslavista <p...@g...com>

> [...]
    > by byla rowno przycieta do scian. Sciany nie sa jakos wyjatkowo rowne,
    > wiec ciecie po wymiarach raczej odpada. Jest na to jakis sprytny sposob?

    Bez listw przyściennych będzie to wyglądało jak stara wykładzina
    ułozona na posadzce betonowej w piwnicy czy w pralni.

  • 5. Data: 2009-01-26 08:12:03
    Od: eost <"eost[NOSPAM]"@o2.pl>

    > Bez listw przyściennych będzie to wyglądało jak stara wykładzina
    > ułozona na posadzce betonowej w piwnicy czy w pralni.

    Tez tak myslalem, ale widzialem u znajomego wykladzine ulozona w taki
    sposob i dobrze to wygladalo. Zalezy od wykladziny. Jesli ma odpowiednio
    wysokie wlosie, to moim zdaniem nawet estetyczniej bez listew.
    Podloga bez szlichty (chyba).

    --
    eost.

  • 6. Data: 2009-01-26 08:50:16
    Od: Panslavista <p...@g...com>

    On 26 Sty, 09:12, eost <"eost[NOSPAM]"@o2.pl> wrote:

> [...]
    > sposob i dobrze to wygladalo. Zalezy od wykladziny. Jesli ma odpowiednio
    > wysokie wlosie, to moim zdaniem nawet estetyczniej bez listew.

    Jeżeli deski - to powinny być szczeliny dylatacyjno - wentylacyjne
    wzdłuż ścian, a wtedy potrzebne listwy przyścienne - są plastikowe -
    tanie i łatwe w montażu, na dodatek z korytkami na kable - do kupienia
    w smarketach, łącznie z elementami łącznymi i narożnikami wypukłymi
    jak i wklęsłymi, potrzebna tylko wiertarka i kołki do mocowania do
    ściany.

  • 7. Data: 2009-01-26 19:43:00
    Od: agent73 <a...@g...pl>

    On Mon, 26 Jan 2009 09:12:03 +0100, eost <"eost[NOSPAM]"@o2.pl> wrote:

> [...]
    >sposob i dobrze to wygladalo. Zalezy od wykladziny. Jesli ma odpowiednio
    >wysokie wlosie, to moim zdaniem nawet estetyczniej bez listew.

    Ale weź pod uwagę, że tą wykładzinę trzeba będzie co jakiś czas
    odkurzać, a trudno jest przy tym nie dotykać ssawką ściany! Listwa
    przypodłogowa chroni ścianę. Poza tym, jeśli masz drewniane
    ościeżnice, to listwy przypodłogowe powinny być kolorystycznie
    dopasowane właśnie do nich, a nie do podłogi czy ściany. Wygląda to
    wtedy świetnie!

    --
    A.

  • 8. Data: 2009-01-26 22:16:03
    Od: " 666" <u...@w...eu>

    Są też listwy przyscienne dedykowane do wykładzin: w taką listwę od czoła wsuwasz
    wąskie paski wykładziny, wtedy wykładzina jest i na podłodze, i na scianie.
    W domu nie widziałem, ale w hotelach tak, i nieźle to wyglada.
    JaC

    -----

  • 9. Data: 2009-02-06 20:16:52
    Od: "Maverick" <art6@[usun]wp.pl>

    Użytkownik "eost" <"eost[NOSPAM]"@o2.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > by byla rowno przycieta do scian. Sciany nie sa jakos wyjatkowo rowne,
    > wiec ciecie po wymiarach raczej odpada. Jest na to jakis sprytny sposob?

    Nie wiem czy to sprytny sposob, ale ja to robilem przy pomocy kwadratowego
    kawalka grubej szyby i nozyka do ciecia w lamanymi ostrzami. Szyba
    przyciskalem wykladzine do podlogi i sciany a nozykiem docinalem w
    zalamaniu. Nie wiem czy to pomoze, ale mozesz zrobic probe na jakims starym
    kawalku wykladziny.
    Pozdrawiam
    Mav