  • 1. Data: 2009-01-20 13:28:31
    Temat: Re: instrukcja do Candy PVI 740 N
    Od: ss <s...@g...com>

    Xena pisze:
    > Posiadam płytę indukcyjną Candy PVI 740 N. Niestety nie posiadam
    > instrukcji _polskiej_. Czy ktoś mnie jest w stanie poratować? Albo
    > powiedzieć czym różnią się płyty o modelach PVI 740 N i 60 N - bo bo tej
    > drugiej znalazłam polską instrukcję.
    >
    > pozdrawiam Tatiana

    Spróbuj proszę forum elektroda tam mają mnóstwo przeróżnych sprzętów

    http://instrukcje.elektroda.pl/

    Pozdrowionka!

  • 2. Data: 2009-01-20 13:55:23
    Od: "Xena" <x...@o...pl>

    W wiadomości:4...@g...com,
    ss <s...@g...com> napisał(a):

    > Spróbuj proszę forum elektroda tam mają mnóstwo przeróżnych sprzętów
    >
    > http://instrukcje.elektroda.pl/
    >
    > Pozdrowionka!

    Dzięki, ale ni ma tam. Póki co do normalnego używania wzięłam instrukcję tej
    drugiej płyty i działa. Może moja ma jakieś funkcje, których nie miała
    tamta, ale nie wiem bez instrukcji polskiej.

    pozdrawiam Tatiana
    --
    W chwili, gdy poczujesz w sercu miłość i doświadczysz jej głębi,
    odkryjesz, że dla ciebie świat nie jest już taki sam,