  • 1. Data: 2009-01-18 14:40:53
    Temat: podbijamy rekord
    Od: Carl <c...@n...com>

    Pobijmy rekord Guinessa: :Osoba majaca najwiecej znajomych:.
    Wystarczy ze zaprosicie mnie do swoich znajomych, polecicie innym.
    http://nasza-klasa.pl/profile/19591558

    Zapraszam, bedziemy mieli wiele zabawy i satysfakcji.
    A takze sprawdzimy wytrzymalosc portalu naszej-klasy

  • 2. Data: 2009-01-18 16:12:04
    Temat: Re: podbijamy rekord
    Od: Jacek Osiecki <j...@c...pl>

    Dnia Sun, 18 Jan 2009 06:40:53 -0800 (PST), Carl napisał(a):
> [...]
    > http://nasza-klasa.pl/profile/19591558
    > Zapraszam, bedziemy mieli wiele zabawy i satysfakcji.
    > A takze sprawdzimy wytrzymalosc portalu naszej-klasy

    A potem się zmieni nazwa profilu na "geje i lesbijki"? ;)

    Pozdrawiam,
    --
    Jacek Osiecki j...@c...pl GG:3828944

  • 3. Data: 2009-01-18 18:13:42
    Od: "tramp" <t...@p...onet.pl>

    > A potem się zmieni nazwa profilu na "geje i lesbijki"? ;)
    ***
    albo "neonaziści", "czerwone bojówki", "zwollennicy Al-kaidy" itd. itp. ;)

    Grzegorz

  • 4. Data: 2009-01-18 19:49:15
    Od: Ikselka <i...@g...pl>

> [...]

    > http://nasza-klasa.pl/profile/19591558
    >
    > Zapraszam, bedziemy mieli wiele zabawy i satysfakcji.
    > A takze sprawdzimy wytrzymalosc portalu naszej-klasy

    Spadaj na przepak.

  • 5. Data: 2009-01-18 19:49:48
    Od: Ikselka <i...@g...pl>

    Dnia Sun, 18 Jan 2009 20:49:15 +0100, Ikselka napisał(a):

    > Spadaj na przepak.

    Na trzepak, oczywiście. I dobrze sie rozbujaj...

  • 6. Data: 2009-01-18 19:58:09
    Od: e-Shrek <e-Shrek@_pomin_to_wp.pl>

    Carl pisze:
> [...]
    > http://nasza-klasa.pl/profile/19591558
    >
    > Zapraszam, bedziemy mieli wiele zabawy i satysfakcji.
    > A takze sprawdzimy wytrzymalosc portalu naszej-klasy

    Nie dosc, ze spamer to jeszcze szurniety ...

    --
    Pozdrawiam,
    e-Shrek

  • 7. Data: 2009-01-18 21:59:18
    Od: "Jarek P." <jarek[kropka]p@gazeta.pl>

    "Carl" <c...@n...com> wrote in message
    d.googlegroups.com...

    > Zapraszam, bedziemy mieli wiele zabawy i satysfakcji.

    No suuper zabawa po prostu, ziooom. Nie bawilem sie tak odkad ostatni raz
    "Dyro jest gupi" na scianie szkoly napisalem.

    J.