  • 1. Data: 2009-01-18 03:58:07
    Temat: grzejnik łazienkowy olejowy
    Od: "Xena" <x...@o...pl>

    Poszukuję czegoś takiego, co wygląda jak klasyczny kaloryfer łazienkowy -
    taka drabinka na ścianie wisząca, ale elektryczna, olejowa. Czy takie coś
    występuje w ogóle? Bo efekty mojego szukania są marne ;(
    A jeśli występuje to gdzie i za ile - mniej więcej, czy ma jakies zauważalne
    wady itp.
    Ktoś pomoże?

    pozdrawiam Tatiana
    --
    Miłość panieńska, szczęście w karty,
    łaska pańska i krasa róży - wszystko nietrwale rzeczy

  • 2. Data: 2009-01-18 12:30:36
    Temat: Re: grzejnik łazienkowy olejowy
    Od: "." <b...@b...pl>

    > Poszukuję czegoś takiego, co wygląda jak klasyczny kaloryfer łazienkowy -
    > taka drabinka na ścianie wisząca, ale elektryczna, olejowa. Czy takie coś
    > występuje w ogóle? Bo efekty mojego szukania są marne ;(

    w marketach są grzałki elektryczne do zamontowania w zwykłej "drabince" -
    pewnie też zamiast wody możesz sobie zalać olejem jak masz taki kaprys

  • 3. Data: 2009-01-18 14:48:58
    Od: "tpsa" <o...@w...pl>

    Użytkownik "Xena" <x...@o...pl> napisał w wiadomości
    > Poszukuję czegoś takiego, co wygląda jak klasyczny kaloryfer łazienkowy -
    >

    > pozdrawiam Tatiana

    Google Twim przyjacielem.
    Np.taka stronka
    http://www.ceneo.pl/Suszarki_lazienkowe?gclid=CPiawo
    aumJgCFQFbtAodOXafmg

  • 4. Data: 2009-01-18 17:08:16
    Od: "Xena" <x...@o...pl>

    W wiadomości:gkvg0s$t1k$...@n...news.neostrada.pl,
    tpsa <o...@w...pl> napisał(a):
    > Użytkownik "Xena" <x...@o...pl> napisał w wiadomości

    > Google Twim przyjacielem.
    > Np.taka stronka
    > http://www.ceneo.pl/Suszarki_lazienkowe?gclid=CPiawo
    aumJgCFQFbtAodOXafmg

    Szukałam pod kaloryfery łazienkowe, grzejniki łazienkowe itp. Pod hasłem
    susarka łazienkowa nie wpałam by szukać, bo suszarka łazienkowa kojarzy mi
    się ze sznurkami ;)

    pozdrawiam Tatiana
    --
    W reumatyzm i prawdziwą miłość wierzy się dopiero wtedy,
    gdy jest się przez nie nawiedzonym

  • 5. Data: 2009-01-20 10:29:53
    Od: "Xena" <x...@o...pl>

    W wiadomości:gkv7r9$gcr$...@n...news.neostrada.pl,
    . <b...@b...pl> napisał(a):

    > w marketach są grzałki elektryczne do zamontowania w zwykłej
    > "drabince" - pewnie też zamiast wody możesz sobie zalać olejem jak
    > masz taki kaprys

    A jesteś tego pewien? Jakim olejem itp. itd.

    pozdrawiam Tatiana
    --
    Demagogiem można stać się na skutek samej tylko naiwności politycznej
    /Włodzimierz Ilicz Lenin/

  • 6. Data: 2009-01-20 10:30:08
    Od: "Xena" <x...@o...pl>

    tpsa <o...@w...pl> napisał(a):
    > Użytkownik "Xena" <x...@o...pl> napisał w wiadomości

    > Google Twim przyjacielem.
    > Np.taka stronka
    > http://www.ceneo.pl/Suszarki_lazienkowe?gclid=CPiawo
    aumJgCFQFbtAodOXafmg

    I to wszystko nie olejowe ;(

    pozdrawiam Tatiana
    --
    Archeologom udało się całkowicie odszyfrować napis
    na płytach darowanych Mojżeszowi. Przykazanie było
    tylko jedno: "Nie z czasownikami pisze się osobno:
    nie zabijaj, nie kradnij, nie cudzołóż...
    /Elske/

  • 7. Data: 2009-01-20 16:08:12
    Od: "Czabu" <grupy_WYTNIJ_TO_@_WYTNIJ_TO_poczta.onet.pl>

    > I to wszystko nie olejowe ;(

    Ale dlaczego ten grzejnik musi być koniecznie olejowy? Używam podobnego i
    sprawuje się całkiem nieźle. Do czego Ci jest ten olej potrzebny? ;-)

    Pozdrawiam
    CZabu

  • 8. Data: 2009-01-21 12:51:03
    Od: "Xena" <x...@o...pl>

    W wiadomości:gl4tco$k8s$...@m...internetia.pl,
    Czabu <grupy_WYTNIJ_TO_@_WYTNIJ_TO_poczta.onet.pl> napisał(a):
    > Użytkownik "Xena" <x...@o...pl> napisał w wiadomości

    > Ale dlaczego ten grzejnik musi być koniecznie olejowy? Używam
    > podobnego i sprawuje się całkiem nieźle. Do czego Ci jest ten olej
    > potrzebny? ;-)

    Jakiego używasz? W jakiej sytuacji się sprawdza?
    Po dyskusji na pręgierzu nie jestem do końca przekonana, czy musi być on
    olejowy ;)

    pozdrawiam Tatiana
    --
    Bądź uroczy dla swoich wrogów - nic ich bardziej nie złości.
    /Carl Orff/

  • 9. Data: 2009-01-21 15:45:30
    Od: "." <b...@b...pl>

    > A jesteś tego pewien? Jakim olejem itp. itd.

    rzepakowym ;) tylko po co jak można dać wodę

  • 10. Data: 2009-01-21 16:38:31
    Od: "Czabu" <grupy_WYTNIJ_TO_@_WYTNIJ_TO_poczta.onet.pl>

    > Jakiego używasz? W jakiej sytuacji się sprawdza?
    > Po dyskusji na pręgierzu nie jestem do końca przekonana, czy musi być on
    > olejowy ;)

    Jest podobny do tego:
    http://www.domarket.pl/pictures/products/big/4015_0.
    jpg

    Mój ma 2 pałąki zamiast 3 i jest pomalowany na biało. Służy głównie do
    suszenia ręczników i podnoszenia temperatury (pewnie ze 2-3 stopnie) w
    malutkiej ubikacji (w żaden inny sposób nie ogrzewanej, stare budownictwo).

    Nie wiem dlaczego uparłaś się na ten olej. Jeżeli wydaje Ci się, że dzięki
    temu grzejnik będzie miał większą sprawność to jesteś w głębokim błędzie.

    Pozdrawiam
    Czabu