  • 11. Data: 2009-01-22 00:22:02
    Temat: Re: grzejnik łazienkowy olejowy
    Od: "Xena" <x...@o...pl>

    W wiadomości:gl7jhj$l3e$...@m...internetia.pl,
    Czabu <grupy_WYTNIJ_TO_@_WYTNIJ_TO_poczta.onet.pl> napisał(a):
    > Użytkownik "Xena" <x...@o...pl> napisał w wiadomości

    > Jest podobny do tego:
    > http://www.domarket.pl/pictures/products/big/4015_0.
    jpg

    Taki to mi się nie podoba ;(

    > Mój ma 2 pałąki zamiast 3 i jest pomalowany na biało. Służy głównie do
    > suszenia ręczników i podnoszenia temperatury (pewnie ze 2-3 stopnie) w
    > malutkiej ubikacji (w żaden inny sposób nie ogrzewanej, stare
    > budownictwo).

    Czyli w całości pomieszczenia nie nagrzeje?
    Cholera, ja to mam problem...

    > Nie wiem dlaczego uparłaś się na ten olej. Jeżeli wydaje Ci się, że
    > dzięki temu grzejnik będzie miał większą sprawność to jesteś w
    > głębokim błędzie.

    Już się nie upieram ;)
    Tylko teraz wychodzi na to, że drabinka to też nie to, bo za mało da ciepła.
    Podoba mi się taki jak na zdjęciu pod napisem "Elektryczne drabinki"
    najbardziej po prawej, ale nie wiem czy da wystarczającą ilośc ciepła i
    gdzie go szukać.

    pozdrawiam Tatiana
    --
    Uśmiech to udoskonalony śmiech
    /Henri Alain-Fournier/

  • 12. Data: 2009-01-22 18:05:42
    Od: "tpsa" <o...@w...pl>

    jpg

    > Taki to mi się nie podoba ;(

    Zobacz te. W dodatku mają dobre termostaty z regulacją mocy i różne
    wykończenie powłoki.
    http://www.grzejniki.vsp.pl/index.php?cPath=7&sort=5
    a&page=1