  • 1. Data: 2009-01-18 04:17:17
    Temat: sandwicher
    Od: "Xena" <x...@o...pl>

    Poszukuję sandwiczera, który będzie działał zgodnie z moimi oczekiwaniami -
    tzn. mogę włożyć dość grube kanapki - 2 kawałki chleba tostowego, ser z obu
    stron, szynka, pomidor. Tak, żeby dało się to włożyć, zamknąć - jakimś
    haczykiem i nie wylewało się bokami a kanapki robiły się chrupkie a nie
    gumowe jak z mojego ostatniego sandchiwera.
    Ktoś może coś doradzić?
    Nie wchodzą w rachubę te ze zmienianymi wkładami - na gofry, grlill i cośtam
    jeszcze - taki też już miałam.

    pozdrawiam Tatiana
    --
    Miłość panieńska, szczęście w karty,
    łaska pańska i krasa róży - wszystko nietrwale rzeczy

  • 2. Data: 2009-01-18 12:12:12
    Temat: Re: sandwicher
    Od: "Prze__mek" <p...@p...onet.pl>

> [...]
    > zamknąć - jakimś haczykiem i nie wylewało się bokami a kanapki robiły się
    > chrupkie a nie gumowe jak z mojego ostatniego sandchiwera.

    Ostatnio kupiłem najzwyklejszy w Tesco i spełnia wszystkie wypisane przez
    ciebie wyżej oczekiwania.

    --
    Pozdrawiam,
    Prze__mek

  • 3. Data: 2009-01-18 16:12:19
    Od: Panslavista <p...@g...com>

    On 18 Sty, 05:17, "Xena" <x...@o...pl> wrote:
> [...]
    > --
    > Miłość panieńska, szczęście w karty,
    > łaska pańska i krasa róży - wszystko nietrwale rzeczy

    Myślę, że dużo lepszy będzie mini-piekarnik.
    http://www.twenga.pl/oferta/29593/212679717727404551
    8.html
    http://www.milux.pl/produkt.php?id=1152

  • 4. Data: 2009-01-18 18:11:07
    Od: "Xena" <x...@o...pl>

    wiadomości:f9c63d51-ab21-4e42-ad29-a0f8f69485e9@35g2
    000pry.googlegroups.com,
    Panslavista <p...@g...com> napisał(a):

    > Myślę, że dużo lepszy będzie mini-piekarnik.
    > http://www.twenga.pl/oferta/29593/212679717727404551
    8.html
    > http://www.milux.pl/produkt.php?id=1152

    Piekarnik to ja mam, nie mini, nie potrzebuję drugiego piekarnika,
    potrzebuję dobrego sandwichera.

    pozdrawiam Tatiana
    --
    Ludzie, których kocha się z całego serca, nigdy się nie starzeją
    /Ernst Penzoldt/

  • 5. Data: 2009-01-18 18:21:24
    Od: "Piotrek" <...@...ru>

    > Ktoś może coś doradzić?

    ja mam jakiegos prostego Philipsa, ma wszystko to co opisalas.
    "haczyk" i da sie zamknac w nim calkiem grubego tosta i wychodza
    chrupiace(nigdy mi sie nie udalo gumowego tosta zrobic :)

    > Nie wchodzą w rachubę te ze zmienianymi wkładami - na gofry, grlill i
    > cośtam jeszcze - taki też już miałam.

    no to w takim razie nie polecam tego Philipsa.
    ma wymienne wklady, niemam pojecia jak mozna oceniac wszystkie modele po tym
    czy maja czy nie maja wymiennych wkladow ale skoro masz takie zyczenie to
    twoja sprawa :)

    --
    pzdr
    piotrek

  • 6. Data: 2009-01-18 18:34:13
    Od: "wolim" <n...@t...pisz>

    Ja kupiłem chyba z 5 lat temu toster Bosha, za bodajże niecałe 100 złotych.
    Miałem dość tandetnych bezmarkowych tosterów, których wymieniłem 2 w krótkim
    okresie czasu, bo się zamykanie wyłamywało, rączki pękały od temperatury
    itp.

    Jestem zadowolny z zakupu - tyle lat działa bez zarzutu, że w tym czasie
    pewnie musiałbym kupić ze 4 tandetne. Tosty wsadzam naprawde duże - czasem
    nawet potrafie wsadzić, jak mnie ochota najdzie, bagietkę i spokojnie się
    domyka ;)

    Pzdry,
    /\/\\/\/

  • 7. Data: 2009-01-18 18:39:00
    Od: "Xena" <x...@o...pl>

    W wiadomości:gkvrvh$3cl$...@n...interia.pl,
    wolim <n...@t...pisz> napisał(a):
> [...]
    > czasie pewnie musiałbym kupić ze 4 tandetne. Tosty wsadzam naprawde
    > duże - czasem nawet potrafie wsadzić, jak mnie ochota najdzie,

    jakiś konkretny model? Bo bosh robi chyba nie jeden ;)
    Bo zdaje się właśnie o coś takiego mi chodzi.

    pozdrawiam Tatiana
    --
    Szczęście małżeńskie polega na talencie do przyjaźni
    /Friedrich Nietzsche/

  • 8. Data: 2009-01-18 18:40:10
    Od: "Xena" <x...@o...pl>

    W wiadomości:gkvrrb$off$...@o...futuro.pl,
    Piotrek <...@...ru> napisał(a):

> [...]
    > ma wymienne wklady, niemam pojecia jak mozna oceniac wszystkie modele
    > po tym czy maja czy nie maja wymiennych wkladow ale skoro masz takie

    Miałam już dwa z wymiennymi wkładami i na obydwóch się ciężko zawiodłam.
    Jeśli przekonasz mnie, ze ten Twój Philips mnie nie zawiedzie, to może
    zmienię zdanie. Podasz jakiś konkretny model, który masz?

    pozdrawiam Tatiana
    --
    Nie wszyscy mogą i któryś z nas też nie może. I w tym cała rzecz.
    /Kłapouchy/

  • 9. Data: 2009-01-18 18:52:34
    Od: "Piotrek" <...@...ru>

    > Miałam już dwa z wymiennymi wkładami i na obydwóch się ciężko zawiodłam.

    wg mnie to czy posiada wymienne wklady czy nie niema znaczenia.
    liczy jak sie sprawdza, moj w 90% robi sandwiche :) czasami gofry a moze raz
    korzystalem z 3 zestawu "wkladek" :)

    > Jeśli przekonasz mnie, ze ten Twój Philips mnie nie zawiedzie, to może
    > zmienię zdanie. Podasz jakiś konkretny model, który masz?

    mam sredni interes zeby cie przekonywac do jakiego kolwiek modelu bo mi za
    to nie placa :)
    ale ja mam taki model
    http://www.skapiec.pl/site/cat/325/comp/90002

    dziala naprawde OK, ma regulowana wysokosc zamykania(tzn luzne zawiasy:)
    wiec w zaleznosci od grubosci "wsadu" sie podnosi, zatrzask trzyma wszystko
    w kupie, raczej sie nic nie wylewa, chociaz przy gofrach to sie zawsze mi
    cos wyleje ale to raczej moja wina bo duzo nakladam :)

    --
    pzdr
    piotrek

  • 10. Data: 2009-01-18 18:58:37
    Od: Panslavista <p...@g...com>

    On 18 Sty, 19:21, "Piotrek" <a...@...ru> wrote:

> [...]
    > czy maja czy nie maja wymiennych wkladow ale skoro masz takie zyczenie to

    Cena mini-piekarnika nie jest za wysoka - co więcej jest to rezerwa na
    wypadek awarii (niedawno sam grzałki do termoobiegu szukałem. Inna
    sprawa: kanapki są o całe niebo lepsze z piekarnika, mój opiekacz
    poszedł w kąt...