    From: "Piotrek" <...@...ru>
    Newsgroups: pl.rec.dom
    Subject: Re: sandwicher
    Date: Sun, 18 Jan 2009 19:52:34 +0100

    > Miałam już dwa z wymiennymi wkładami i na obydwóch się ciężko zawiodłam.

    wg mnie to czy posiada wymienne wklady czy nie niema znaczenia.
    liczy jak sie sprawdza, moj w 90% robi sandwiche :) czasami gofry a moze raz
    korzystalem z 3 zestawu "wkladek" :)

    > Jeśli przekonasz mnie, ze ten Twój Philips mnie nie zawiedzie, to może
    > zmienię zdanie. Podasz jakiś konkretny model, który masz?

    mam sredni interes zeby cie przekonywac do jakiego kolwiek modelu bo mi za
    to nie placa :)
    ale ja mam taki model
    http://www.skapiec.pl/site/cat/325/comp/90002

    dziala naprawde OK, ma regulowana wysokosc zamykania(tzn luzne zawiasy:)
    wiec w zaleznosci od grubosci "wsadu" sie podnosi, zatrzask trzyma wszystko
    w kupie, raczej sie nic nie wylewa, chociaz przy gofrach to sie zawsze mi
    cos wyleje ale to raczej moja wina bo duzo nakladam :)

    --
    pzdr
    piotrek