    From: "Piotrek" <...@...ru>
    Newsgroups: pl.rec.dom
    Subject: Re: sandwicher
    Date: Sun, 18 Jan 2009 19:21:24 +0100

    > Ktoś może coś doradzić?

    ja mam jakiegos prostego Philipsa, ma wszystko to co opisalas.
    "haczyk" i da sie zamknac w nim calkiem grubego tosta i wychodza
    chrupiace(nigdy mi sie nie udalo gumowego tosta zrobic :)

    > Nie wchodzą w rachubę te ze zmienianymi wkładami - na gofry, grlill i
    > cośtam jeszcze - taki też już miałam.

    no to w takim razie nie polecam tego Philipsa.
    ma wymienne wklady, niemam pojecia jak mozna oceniac wszystkie modele po tym
    czy maja czy nie maja wymiennych wkladow ale skoro masz takie zyczenie to
    twoja sprawa :)

    --
    pzdr
    piotrek