  • 11. Data: 2009-01-18 19:12:46
    Temat: Re: sandwicher
    Od: "wolim" <n...@t...pisz>

    dokładnie ten:
    http://www.ciao.es/Bosch_TFB_3401__1184571

  • 12. Data: 2009-01-18 20:36:17
    Od: "Xena" <x...@o...pl>

    wiadomości:fcccc6fb-d97f-474d-a5c5-cf1b44c383fc@w1g2
    000prm.googlegroups.com,
    Panslavista <p...@g...com> napisał(a):

    > Cena mini-piekarnika nie jest za wysoka

    Ale nawet nie mam go gdzie trzymać. Dlatego szukam _dobrego_sanwichera.

    > - co więcej jest to rezerwa na
    > wypadek awarii (niedawno sam grzałki do termoobiegu szukałem.

    Kupowanie czegoś na wypadek awarii innego urządzenia jest dla mnie lekką
    przesadą.

    > Inna
    > sprawa: kanapki są o całe niebo lepsze z piekarnika, mój opiekacz
    > poszedł w kąt...

    Z piekarnika to mogę zrobić w normalnym piekarniku, który posiadam. I czasem
    robię, ale lubię i takie i takie kanapki, a w piekarniku nie zrobię takich
    jak w sandwicherze.

    pozdrawiam Tatiana
    --
    Człowiek bez miłości jest zgubiony w świecie obcych i wrogów
    /Lew Tołstoj/

  • 13. Data: 2009-01-18 20:37:08
    Od: "Xena" <x...@o...pl>

    W wiadomości:gkvtlp$re9$...@o...futuro.pl,
    Piotrek <...@...ru> napisał(a):

> [...]
    > liczy jak sie sprawdza, moj w 90% robi sandwiche :) czasami gofry a
    > moze raz korzystalem z 3 zestawu "wkladek" :)

    > mam sredni interes zeby cie przekonywac do jakiego kolwiek modelu bo
    > mi za to nie placa :)
    > ale ja mam taki model
    > http://www.skapiec.pl/site/cat/325/comp/90002
    >
    > dziala naprawde OK, ma regulowana wysokosc zamykania(tzn luzne
    > zawiasy:) wiec w zaleznosci od grubosci "wsadu" sie podnosi, zatrzask
    > trzyma wszystko w kupie, raczej sie nic nie wylewa, chociaz przy
    > gofrach to sie zawsze mi cos wyleje ale to raczej moja wina bo duzo

    Widzisz, pooglądałam opinie i część ludzi sobie bardzo chwali, a część ma
    dokładnie takie doświadczenia jak ja z tymi ze zdejmowanymi płytkami - więc
    nie wiem sama co o tym myśleć.

    pozdrawiam Tatiana
    --
    Nie powinniśmy odejść z tej ziemi nie zostawiając śladów,
    które polecać będą naszą pamięć potomności

  • 14. Data: 2009-01-19 02:08:24
    Od: Panslavista <p...@g...com>

    On 18 Sty, 21:36, "Xena" <x...@o...pl> wrote:
> [...]
    >
    > pozdrawiam Tatiana
    > --
    > Człowiek bez miłości jest zgubiony w świecie obcych i wrogów

    Spójrz na rozmiary - to nie jest duże - ot jak mała mikrofalówka,
    miejsce na blacie dolnych szafek w kuchni, albo podwieszony pod
    górnymi szafkami.
    Oczywiscie - wola twoja!