    From: "Xena" <x...@o...pl>
    Newsgroups: pl.rec.dom
    Subject: Re: sandwicher
    Date: Sun, 18 Jan 2009 21:36:17 +0100

    wiadomości:fcccc6fb-d97f-474d-a5c5-cf1b44c383fc@w1g2
    000prm.googlegroups.com,
    Panslavista <p...@g...com> napisał(a):

    > Cena mini-piekarnika nie jest za wysoka

    Ale nawet nie mam go gdzie trzymać. Dlatego szukam _dobrego_sanwichera.

    > - co więcej jest to rezerwa na
    > wypadek awarii (niedawno sam grzałki do termoobiegu szukałem.

    Kupowanie czegoś na wypadek awarii innego urządzenia jest dla mnie lekką
    przesadą.

    > Inna
    > sprawa: kanapki są o całe niebo lepsze z piekarnika, mój opiekacz
    > poszedł w kąt...

    Z piekarnika to mogę zrobić w normalnym piekarniku, który posiadam. I czasem
    robię, ale lubię i takie i takie kanapki, a w piekarniku nie zrobię takich
    jak w sandwicherze.

    pozdrawiam Tatiana
    --
    Człowiek bez miłości jest zgubiony w świecie obcych i wrogów
    /Lew Tołstoj/