  • 1. Data: 2009-01-22 07:33:50
    Temat: bojler i CO
    Od: Łukasz Rostalski <"lukasz[cut]"@rostalski[wytnij].pl>

    Witam,
    wyczytałem w sieci że są bojlery (elektryczne pojemnościowe ogrzewacze
    wody - tak to się fachowo chyba nazywa), które można podpiąć do
    instalacji centralnego ogrzewania i w zimie dogrzewać wodę właśnie z CO.
    Szukałem po różnych stronach i nie mogę natknąć się na żaden model.
    Możecie polecić jakąś firmę która takie produkuje? Potrzebny mi 80l,
    najlepiej jeszcze jak by miał możliwość pracowania w 2 taryfach, ale to
    nie jest priorytet, bo mogę wstawić programator czasowy.

    Łukasz Rostalski

  • 2. Data: 2009-01-22 08:25:54
    Temat: Re: bojler i CO
    Od: "robert" <r...@s...pl>

> [...]
    > by miał możliwość pracowania w 2 taryfach, ale to nie jest priorytet, bo

    szukaj pod hasłem zasobniki cwu z wężownicą, albo dwupłaszczowe
    np:
    http://www.biawar.com.pl/index.php/ogrzewacze-wody/z
    asobniki-c.w.u.-i-wymienniki-pionowe/menu-id-137.htm

    pozdrawiam
    robert
    www.sabina.studioonline.pl

  • 3. Data: 2009-01-22 08:50:23
    Od: "Peters" <p...@i...pl>

> [...]
    > np:
    > http://www.biawar.com.pl/index.php/ogrzewacze-wody/z
    asobniki-c.w.u.-i-wymienniki-pionowe/menu-id-137.htm

    Mam taki i po przeszukaniu netu wyszło że BIAWAR robi całkiem dobre , czasem
    lepsze od zachodnich. Daj zarobić Polakom ( jesli to jeszcze nasza Firma ).

    Ja używam tego
    http://www.biawar.com.pl/index.php/ogrzewacze-wody/w
    ymienniki-classic-spiro/menu-id-113.html i
    nie mozna się do niczego przyczepić - podobno jest emaliowany a nie
    cynkowany a to już bardzo dużo. Fajny jest też ten orientacyjny wskaźnik
    temp. można oszacować jak zmienia się ciepłota wewnątrz zbiornika. Aaa i
    jeszcze coś rurka pobierająca wodę ciepłą z górnej części zbiornika jest
    plastikowa i dlatego nie ulega korozji a woda zawsze ssana jest z góry a nie
    ewentualnymi dziurami z dolnej części zbiornika.

    pozdr PK