  • 1. Data: 2009-01-23 21:45:11
    Temat: Dzbanek do kawy herbaty
    Od: rrrrrrrrrrr <...@...com>

    Witam
    Nie wiem czy ta grupa zajmuje się takimi duperelami ale zapytać zawsze
    można.
    Wyrzuciłem właśnie do śmieci kolejny rozbity szklany dzbanek
    taki jakiego używa się do parzenia kawy czy herbaty do śniadania.
    Albo nie wytrzymują nacisku stalowej taśmy na "szyjce" czy przechylaniu
    pełnego dzbanka, albo pękają przy byle stuknięciu na ociekaczu,
    ostatni pękł przy zalewaniu go wrzątkiem.
    Obchodzę się z nimi ostrożnie jak z każdym szkłem ani nie podgrzewam na
    żadnych płytach.
    Może jest jakiś producent tego typu naczyń zrobiony z dobrze wygrzanego
    szkła i bezpiecznym mocowaniu rączki.
    Wolę dopłacić drożej przy zakupie następnego i poużywać go trochę dłużej.
    Pozdrawiam
    Romek

  • 2. Data: 2009-01-23 23:51:20
    Temat: Re: Dzbanek do kawy herbaty
    Od: Panslavista <p...@g...com>

    On 23 Sty, 22:45, rrrrrrrrrrr <r...@...com> wrote:
> [...]
    > szkła i bezpiecznym mocowaniu rączki.
    > Wolę dopłacić drożej przy zakupie następnego i poużywać go trochę dłużej.

    Następne wygotuj w wodzie z solą. Albo kup metalowy termos - dzbanek
    odporny a i dłużej napój będzie gorący.

  • 3. Data: 2009-01-24 10:01:15
    Od: Ikselka <i...@g...pl>

    Dnia Fri, 23 Jan 2009 15:51:20 -0800 (PST), Panslavista napisał(a):

    > Następne wygotuj w wodzie z solą. Albo kup metalowy termos - dzbanek
    > odporny a i dłużej napój będzie gorący.

    Mam ten sam problem, co wątkodawca, ale metalowego dzbanka nie kupie, bo
    nie widać bursztynowego blasku herbaty, a bez tego mi nie smakuje.
    A gotowanie w wodzie z solą szkła żaroodpornego raczej niczego tu nie
    zmieni.

  • 4. Data: 2009-01-24 10:55:27
    Od: Wojciech Skrzypinski <u...@g...com>

    Ikselka pisze:

> [...]
    > nie widać bursztynowego blasku herbaty, a bez tego mi nie smakuje.
    > A gotowanie w wodzie z solą szkła żaroodpornego raczej niczego tu nie

    To juz nazwalbym fanaberia :) Ja uzywam dzbanka "fajansowego" - dluzej
    utrzymuje cieplo i jest cholernie odporny na uderzenia.

    W.

  • 5. Data: 2009-01-24 11:31:29
    Od: AW <s...@p...onet.pl>

    rrrrrrrrrrr pisze:
> [...]
    > szkła i bezpiecznym mocowaniu rączki.
    > Wolę dopłacić drożej przy zakupie następnego i poużywać go trochę dłużej.

    Chodzi Ci może o coś takiego
    http://www.poch.com.pl/katalog-produktow/szklo/simax
    _4.pdf strona 10, na
    dole.
    I nie sugeruj się nazwą :-) Na pewno wykonany z dobrego szkła, za 88 zł
    netto dostajesz 4 sztuki.
    Więcej szczegółów znajdziesz tu:
    http://www.poch.com.pl/katalog-produktow,2,0

    AW

  • 6. Data: 2009-01-24 11:33:50
    Od: AW <s...@p...onet.pl>

    AW pisze:

    > I nie sugeruj się nazwą :-) Na pewno wykonany z dobrego szkła, za 88 zł
    > netto dostajesz 4 sztuki.

    O, przepraszam to jest cena jednostkowa.

    AW

  • 7. Data: 2009-01-24 12:27:09
    Od: Ikselka <i...@g...pl>

    Dnia Sat, 24 Jan 2009 11:55:27 +0100, Wojciech Skrzypinski napisał(a):

    > To juz nazwalbym fanaberia :)

    To się nazywa "wzrokowiec" :-)

  • 8. Data: 2009-01-24 12:48:37
    Od: "Panslavista" <p...@w...pl>

> [...]
    >>> Pozdrawiam

> [...]
    > nie widać bursztynowego blasku herbaty, a bez tego mi nie smakuje.
    > A gotowanie w wodzie z solą szkła żaroodpornego raczej niczego tu nie

    Mieliśmy dwulitrowy dzbanek z Arcorocu, niedawno nie wytrzymał upadku.
    Maruda winna...

  • 9. Data: 2009-01-24 13:00:00
    Od: Ikselka <i...@g...pl>

    Dnia Sat, 24 Jan 2009 13:48:37 +0100, Panslavista napisał(a):

    > Mieliśmy dwulitrowy dzbanek z Arcorocu, niedawno nie wytrzymał upadku.
    > Maruda winna...

    Jak zwykle :->
    A Ty byś chciał, żeby się szkło odbijało od podłogi jak piłka. Nie żony,
    lecz Twoja wina, bo nie wymyśliłes takiego szkła :->

  • 10. Data: 2009-01-24 13:10:54
    Od: Borys Pogoreło <b...@p...edu.leszno>

    Dnia Sat, 24 Jan 2009 12:31:29 +0100, AW napisał(a):

    > Chodzi Ci może o coś takiego
    > http://www.poch.com.pl/katalog-produktow/szklo/simax
    _4.pdf strona 10, na
    > dole.
    > I nie sugeruj się nazwą :-)

    Wzrokowcowi z nadmiarem wyobraźni nie będzie smakować herbata z tego ;)

    --
    Borys Pogoreło
    borys(#)leszno,edu,pl