eGospodarka.plNieruchomościGrupypl.rec.domKuchnia IKEA wraz z usługą wymiarowania i montażu [W-wa] › Re: Kuchnia IKEA wraz z usługą wymiarowania i montażu [W-wa]
    From: "kris" <k...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.rec.dom
    Subject: Re: Kuchnia IKEA wraz z usługą wymiarowania i montażu [W-wa]
    Date: Tue, 27 Jan 2009 15:23:54 +0100

    Użytkownik "KraZ" <d...@g...com> napisał w wiadomości
    news:2f441318-6696-4b77-93b0-caf805d6b62d@35g2000pry
    .googlegroups.com...
    Hej wszystkim,

    Jak w temacie. Podobają mi się rozwiązania zastosowane w ikeowych
    meblach, ale nie chce mi się skręcać i montować wszystkich szafek i
    sprzętów (trochę tego będzie), więc wolę za to zapłacić. W nowym
    katalogu kuchennym przyuważyłem, że oferują możliwość zwymiarowania
    kuchni, a także rozmontowania starych szafek, czy też odpięcia i
    podpięcia sprzętu AGD i zmontowania nowych - praktycznie komplet usług
    od początku do końca. Czy ktoś wie, jak jest z jakością ich pracy i
    ew. cenami za takie usługi w Warszawie?

    Na pisanie tego posta straciłes dokładnie tyle czasu ile zajeło by Tobie
    wkonanie telefonu do Ikei. A trak dostaniesz kilkanaści RÓŻNYCH odpowiedzi i
    mądrzejszy nie będziesz

    Krzysiek