  • 1. Data: 2009-01-28 11:15:57
    Temat: Pralka wychodzi z lazieki
    Od: "helena993" <h...@g...pl>

    Pralka Candy Smart. Jest dobrze wypoziomowana. Podczas wirowania chodzi po
    całej łazience. Pralka jest nowa, ale nie ma już gwarancji. Dostałam tą
    pralkę od znajomej, może podczas przewozu zostalo coś uszkodzone. Blokady są
    wyjęte. Może ktoś mi poradzi co mam zrobić, zanim wezwę majstra do naprawy.

  • 2. Data: 2009-01-28 11:20:19
    Temat: Re: Pralka wychodzi z lazieki
    Od: "P." <g...@o...pl>

    przyklej na szwedzki klej;)

    pozdr.

  • 3. Data: 2009-01-28 11:25:11
    Od: "helena993" <h...@g...pl>

    Nie chcę takich rad. Swoje flustracje wylewaj gdzieś, gdzie ludzie nie będą
    widzieli i słyszeli. Pozdrawiam.

  • 4. Data: 2009-01-28 11:36:41
    Od: "P." <g...@o...pl>

    > Swoje flustracje wylewaj gdzieś, gdzie ludzie nie będą
    > widzieli i słyszeli.

    fRustracje, jak już.

    pozdr.

  • 5. Data: 2009-01-28 11:38:18
    Od: "helena993" <h...@g...pl>

    Jak zwał, tak zwał wiesz o co chodzi i zamilknij.

  • 6. Data: 2009-01-28 11:41:11
    Od: Jan Werbiński <j...@j...com>

    Weź pralkę na spacer. Na psy pomaga.

    Prywatna http://www.janwer.com/
    Nasza siec http://www.fredry.net/

  • 7. Data: 2009-01-28 11:44:21
    Od: "P." <g...@o...pl>

    http://pl.youtube.com/watch?v=UVrMC_udaS4

  • 8. Data: 2009-01-28 12:49:21
    Od: "Boombastic" <b...@p...onet.pl>

    Użytkownik "helena993" <h...@g...pl> napisał w wiadomości
    > Nie chcę takich rad. Swoje flustracje wylewaj gdzieś, gdzie ludzie nie
    > będą widzieli i słyszeli. Pozdrawiam.

    I kto tu jest sfrustrowany? Skoro wychodzi z łazienki to skieruj ją w stronę
    śmietnika i kup coś porządnego z dobrym zawieszeniem.

  • 9. Data: 2009-01-28 13:22:05
    Od: "Krzysztof" <k...@g...pl>

    Pralki pewnych tanich firm zadko sluchaja swoje panie i siedza cicho na
    miejscu, i zadne zaklecia nie pomagaja

  • 10. Data: 2009-01-28 13:46:23
    Od: Marek Kutyla <S...@j...pl>

    Tego oto dnia 2009-01-28 12:25, Niejaki/a helena993 bedac w stanie
    euforii nagryzmolil/a co nastepuje:

    > Nie chcę takich rad. Swoje flustracje wylewaj gdzieś, gdzie ludzie nie będą
    > widzieli i słyszeli. Pozdrawiam.
    > Użytkownik "P." <g...@o...pl> napisał w wiadomości

    ..--------------------------------------------------
    ---------.
    Odp.: Bo zaburza naturalną kolejność czytania.
    Pyt.: Dlaczego?
    Odp.: Odpowiadanie na górze listu (top-postowanie).
    Pyt.: Co jest najbardziej irytujące w Usenecie?
    --'

    i wyluzuj ponuraku, troche humoru jeszce nikomu nie zaszkodzilo.

    --
    3M-cie sie czego chcecie !
    Marek Kutyla vel zarki -- popraw ADRES w odpowiedzi --

    Nieoficjalne FAQ grupy pl.comp.sieci: http://sierp.net/faq