  • 1. Data: 2009-01-26 20:23:17
    Temat: pralka pod blat
    Od: Ra <a...@a...com>

    chciałbym kupić pralkę pod blat w łazience
    - wnęka ma 60.5x85.5x59cm wyłożona glazurą
    - musi być super stabilna żeby nie stłukła płytek
    - raczej typu 40cm żeby węże się z tyłu dobrze ułożyły
    - ma radzić sobie z małą ilością prania
    - raczej z mających dobre opinie np bosch/siemens

    40 mają mniej bajerów i najwyższe wersje można kupić za ok 1500zł
    co do modeli to różnice między nimi to ok 200 zł i różnią się chyba
    tylko w prędkości wirowania i wielkości wyświetlacza. Poza tym w bosch
    jest program jeans, a w siemensie business/outdoor
    pytanie który serwis po gwarancji jest tańszy bosch czy siemens ?
    ten czerwony kolor w bosch nie bardzo mi pasuje do zielonej łazienki

    BTW w electrowordzie można dokupić 4letnią gwarancję za 399zł gdzie na
    stronie bosch/siemens jest promocja 5 letnia gwarancja przy zakupie w
    sklepie detalicznym

    właśnie znalazłem na euro agd Bosch WLX20461BY za 1599, różnica do
    trochę tańszej 24461pl to 1000 obrotów zamiast 1200 i chyba kraj
    pochodzenia BY. A miałbym gwarancję 5 lat i niepotrzebne mi raty 0%.
    Nie wiem jak są szanse padnięcia czegoś przez 5 lat