  • 11. Data: 2009-01-30 20:52:14
    Temat: Re: Zamek Gerda
    Od: Panslavista <p...@g...com>

    On 28 Sty, 07:24, "Misiek" <p...@o...pl> wrote:
    > Użytkownik "Gabriel" <z...@p...fm> napisał w
    wiadomościnews:glorkf$jqf$1@atlantis.news.neostrada.
    pl...

    erda-tytan-zx-plus...

    > Carrefourre - tam tego jest od liku, a sporo taniej. Tez tak mialem
    > (popelnilem kardynalny blad i nasmarowalem gerde "od srodka" wpuszczajac
    > pare kropel (no troszke wiecej niz pare hehehe) oliwy...) i zamek... do
    > wymiany po roku od smarowania.
    > Ponoc ich sie nie smaruje...- Ukryj cytowany tekst -
    >
    > - Pokaż cytowany tekst -

    Błąd, trzeba było zwrócić się do firmy jakiego smaru użyć, lub czym
    wymyć ten, który wpuścileś, może wystarczyłby WD40, a później benzyna
    ekstrakcyjna, a na końcu inhibol. A później firmowy. A na drugi raz
    czytać instrukcje.

  • 12. Data: 2009-02-01 14:42:44
    Od: "Piotrek" <...@...ru>

    > każdy ma prawo do własnej oceny - człowiek inteligentny potrafi odróżnić
    > idiotów od reszty
    > zresztą wystarczy czytać grupę jakiś okres czasu żeby się zorientować, że
    > zwracanie uwagi w tym przypadku (666) nie przynosi rezultatów

    wiem i wlasnie dlatego zaszeregowanie 666 do grupy idiotow nie potrafiacych
    pisac poprawnie na grupie, oraz lamiacego wszelka netykiete nie stanowi dla
    wiekszosci stalych bywalcow, zadnego problemu.
    a jego miejscie najczesciej jest w KF jak i u mnie, a tylko od czasu do
    czasu ktos go wywleka i widze ze dalej nie potrafi poprawnie pisac na
    grupie.

    --
    pzdr
    piotrek