  • 1. Data: 2009-01-28 17:15:38
    Temat: komoda-stary rupieć
    Od: m...@g...com

    Mam problem, w moim wynajmowanym mieszkaniu stoi stara, brzydko
    pachnąca tzw. stęchlizną, komoda, przpominająca 'świetność' epoki PRL.
    Wykonana jest pewnie z plyt paździerzowych. Czy jest możliwe pozbycie
    sie tego smrodku?przesiąkają nim ubrania. Czy moze prościej będzie sie
    pozbyć rupiecia?

  • 2. Data: 2009-01-29 17:18:09
    Temat: Re: komoda-stary rupieć
    Od: ZbyszekZ <z...@g...com>

    On Jan 28, 6:15 pm, m...@g...com wrote:
> [...]
    > Wykonana jest pewnie z plyt paździerzowych. Czy jest możliwe pozbycie
    > sie tego smrodku?przesiąkają nim ubrania. Czy moze prościej będzie sie

    Możliwe to jest, ale tańsze będzie wyrzucenie o ile nie kupisz nowej
    (chociaż cholera wie).
    Podejrzewam, że płyta nie jest oklejona a nie laminowana plastikiem.
    Trzeba kupić dobrą pastę do drewna (a te po 20zł to dobre nie są, w
    supermarketach ok. 40-50 trzeba dać) i wcierać, wcierać, wcierać
    zarówno z zewnątrz jak i w środku.

    --
    ZZ@private