  • 1. Data: 2009-02-02 12:08:39
    Temat: Indukcja (znowu) Mastercook
    Od: Mario <c...@s...onet.pl>

    Witam Wszystkich,
    Mam pytanie chyba głównie do użytkowników płyt indukcyjnych Mastercook'a.
    Zastanawiam się na kupnem dwóch płyt (IDI64S i ID64ES)
    http://www.ceneo.pl/1160226
    http://www.ceneo.pl/2105428
    Jedna z nich ma funkcję rozpoznawania wielkości garnka. Czy to jest
    takie istotne? Rozumiem że przy plytach "oporowych" to może mieć
    znaczenie, jaką powierzchnię trzeba rozgrzać ale przy indukcjach?
    Przecież i tak nie używam garnków o średnicy 5cm ;-).
    Pytam, bo żonie podoba się rozwiązanie regulacji mocy poprzez "slider"
    czyli kółko a'la ipod :-), kuchnia ta właśnie nie ma tej funkcji
    rozpoznawania garów i boostera (jak pytałem kolegów w pracy, kazdy mówi
    że rzadko tego używa). No i poza tym czy ktoś ma tego slidera i czy jest
    to praktyczne, czy trzeba zaciekle trzeć paluchem zanim cokolwiek
    zadziała? ;-) czy lepiej tradycyjne + -?

    pozdrawiam
    mario