    From: jijomo <j...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.rec.dom
    Subject: Re: Jaki radiobudzik?
    Date: Thu, 05 Feb 2009 16:51:23 +0100

    Tomasz Finke pisze:

    Dzieki za odpowiedz.

    > Ja dwa dni temu kupiłem taki:
    > http://www.nokaut.pl/radiobudziki/radiobudzik-grundi
    g-sonoclock-760-dcf.html

    > Wszystkie te warunki spełnia, ma całkiem spory głośnik z tyłu obudowy,
    > dodatkowo odbiera sygnał czasu DCF-77 na zewnętrznej antenie i ma
    > czujnik oświetlenia przyciemniający wyświetlacz w nocy. Można ustawić
    > dwa osobne alarmy, dodatkowo jest opcja wyłączania ich podczas
    > weekendu. W zasadzie jedyną jego wadą są przyciski umieszczone na
    > przedniej ściance, których mocne naciskanie powoduje przesuwanie budzika
    > do tyłu. Oczywiście jest made in China.

    A co z warunkami opcjonalnymi? To, ze made in China nie szkodzi,
    chodzilo mi tylko o to, zeby to nie byla firma Kiwosijakotako i synowie ;)
    Natomiast te przyciski faktycznie stanowia wade, nie tylko ze wzgledu na
    przesuwanie budzika, ale tez ze wzgledu na wykorzystanie miejsca na
    przednim panelu - moim zdaniem powinien sie on skladac glownie z
    wyswietlacza :) Ale to juz jest troche kwestia estetyki.

    pzdr. jijomo