  • 11. Data: 2009-02-10 08:40:02
    Temat: Re: Jaki radiobudzik?
    Od: arek <A...@g...com>

    On Feb 6, 2:46 pm, Tomasz Finke <t...@i...pwr.wroc.pl> wrote:

    > Dlatego właśnie napisałem marka, a nie producent ;-)

    A ja mialem radiobudzik grundiga, gra ladnie,
    ale guziki wepchnalem do srodka :/

    Sie okazalo (po potwarciu), ze to byly 2cm plastikowe
    'szpilki' do plytki na dnie radyjka, musialo sie zepsuc.

    Ale gra ladnie :)

  • 12. Data: 2009-02-10 11:24:04
    Od: Panslavista <p...@g...com>

    On 6 Lut, 12:44, jijomo <j...@p...onet.pl> wrote:
> [...]
    kuchenne

    ewizor_cd_kaseta_r...

    > Dzieki, ale pytalem o doswiadczenia z konkretnymi modelami, o tym ze na
    > Allegro jest tego zatrzesienie wiem, jak zreszta pisalem w pierwszym
    > poscie. Poza tym chodzi mi o radiobudzik, a nie radio kuchenne ani
    > podwieszany telewizor ;)
    >
    > pzdr. jijomo

    Ależ jest tam zegar z budzikiem, reszta to tylko dodatek i za małe
    pieniądze masz wodotryski. Tego telewizorka nie musi się podwieszać -
    można go postawić... I tak jest All in One...

  • 13. Data: 2009-02-10 14:01:56
    Od: jijomo <j...@p...onet.pl>

    Panslavista pisze:

    > Ależ jest tam zegar z budzikiem, reszta to tylko dodatek i za małe
    > pieniądze masz wodotryski. Tego telewizorka nie musi się podwieszać -
    > można go postawić... I tak jest All in One...

    Jak cos jest do wszystkiego, to jest do niczego, jak mawiala ciocia z
    Ameryki ;)
    Wole dobre radio z budzikiem niz kiepskie radio z budzikiem,
    telewizorem, wibratorem i czytnikiem RSS ;)

    pzdr. jijomo

  • 14. Data: 2009-02-10 17:28:41
    Od: Panslavista <p...@g...com>

    On 10 Lut, 15:01, jijomo <j...@p...onet.pl> wrote:

> [...]
    > Ameryki ;)
    > Wole dobre radio z budzikiem niz kiepskie radio z budzikiem,
    > telewizorem, wibratorem i czytnikiem RSS ;)

    Quod libet.
    Po co być mądrym, skoro można zostać przy swoim...