  • 1. Data: 2009-02-06 06:12:28
    Temat: Worki do odkurzaczy (Zelmer 49.4220)
    Od: "filip" <l...@o...pl>

    Chcialem zapytac czy sa jakies tanie zamienniki dla workow
    Zelmer 49.4220 ... typowe ceny oscyluja w okolicach 25 zl
    za 4 sztuki a to troche drogo ... Worki stety lub niestety sa
    tekstylne ... Nie wiem na ile starcza taki worek ... byloby
    fajnie uchodzic jakies tansze ...

    wygladaja mniej wiecej tak
    http://www.oleole.pl/worki-i-filtry-do-odkurzaczy2/z
    elmer-49-4220.bhtml
    i sluza do tego typu odkurzaczy
    http://www.oleole.pl/odkurzacze/zelmer-solaris-twix-
    5500-0-hq.bhtml

  • 2. Data: 2009-02-06 06:19:33
    Temat: Re: Worki do odkurzaczy (Zelmer 49.4220)
    Od: Panslavista <p...@g...com>

    On 6 Lut, 07:12, "filip" <l...@o...pl> wrote:
> [...]
    > za 4 sztuki a to troche drogo ... Worki stety lub niestety sa
    > tekstylne ... Nie wiem na ile starcza taki worek ... byloby

    Kup sobie prawdziwy wodny odkurzacz nie będziesz potrzebował żadnych
    worków. Jak odróżnic prawdziwy wodny od "udawacza" - ma turbinę o
    obrotach rzędu kilkunastu tysięcy obrotów.

  • 3. Data: 2009-02-06 07:42:41
    Od: "Misiek" <p...@o...pl>

    Użytkownik "filip" <l...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > za 4 sztuki a to troche drogo ... Worki stety lub niestety sa
    > tekstylne ... Nie wiem na ile starcza taki worek ... byloby

    Poszukaj w Tecso i w Biedronce
    Beda to papierowe zamienniki (ostrzegam od razu), ale w rozsadnych cenach
    (5-10 zeta za 5 sztuk)
    Na kazdym opakowaniu jest napisane do jakich modeli pasuja. POnad to w Tesco
    jest taki ogreomniasty zeszyt- katalog z wpisanymi typami odkurzaczy i
    workami jakie do nich pasuja. MOze znajdziesz i te tekstylne - nie wiem, ja
    uzywam papierowych (inny model, inny odkurzacz - Usefa) i pasuja...

  • 4. Data: 2009-02-06 09:33:29
    Od: "Jarek P." <jarek[kropka]p@gazeta.pl>

    filip <l...@o...pl> wrote:
    > Chcialem zapytac czy sa jakies tanie zamienniki dla workow
    > Zelmer 49.4220 ... typowe ceny oscyluja w okolicach 25 zl
    > za 4 sztuki a to troche drogo ... Worki stety lub niestety sa
    > tekstylne ...

    Stety, stety. Takie tekstylne worki nazywają się s-bag i są o
    wiele lepsze od papierowych, głównie dlatego, że nie osłabiają
    tak bardzo jak papierowe ciągu w miare napełniania. Są dwa razy
    droższe, ale starczają w moim odczuciu na chyba nawet lepiej niż
    dwa razy dłużej, więc nie kombinowałbym.

    J.

  • 5. Data: 2009-02-06 09:35:19
    Od: "JBP" <t...@o...pl>

> [...]
    > za 4 sztuki a to troche drogo ... Worki stety lub niestety sa
    > tekstylne ... Nie wiem na ile starcza taki worek ... byloby

    Niezależnie od hipermarketów w większych miastach są sklepy z częściami
    zamiennymi do Zelmera. Samodzielne albo przy serwisie Zelmera (poszukaj w
    książce telefon.). Możesz tam dostać komplet worków papierowych dokładnie
    tego typu. Zawiera 5 worków oraz filtr wlotowy i wylotowy. W pobliskim
    sklepie cena ok.9,80 zł/komplet.
    Jest też możliwość nabycia pojedynczego tekstylnego worka wielokrotnego
    użytku (trzeba zapytać) - zawartość wytrzepuje się każdorazowo z worka do
    śmieci po sprzątaniu. Cena 10-15 zł.
    Pozdrawiam,
    JBP

  • 6. Data: 2009-02-06 18:14:52
    Od: Forr <f...@i...pomin.pl>

    filip pisze:
    > wygladaja mniej wiecej tak
> [...]

    Jesli zdecydujesz sie na papierowe to mozesz kombinować jak ja ostatnio.
    Poniewaz do mojego daewoo nie bylo, kupilem podobny, docialem kartonik i
    gra :)

  • 7. Data: 2009-02-08 08:58:09
    Od: "Jackare" <...@p...de.sp>

    Odpuść sobie. Safbag starcza na 2-3 razy dłużej niż worek papierowy i nie
    wpływa tak jak papierowy na sprawność odkurzacza. W normalnych sklepach
    zestaw safbagów (4 lub 5 szt + filtry) kosztuje 18-19 zł. Polecam punkty
    serwisowe zelmera lub media-markt. Cenowo więc wyjdzie Ci podobnie a
    eksploatacyjnie znacznie gorzej.
    --
    Jackare

  • 8. Data: 2009-02-10 12:04:05
    Od: "kopajt ;-\)" <n...@...maila.gov>

    filip wrote:
> [...]
    > za 4 sztuki a to troche drogo ... Worki stety lub niestety sa
    > tekstylne ... Nie wiem na ile starcza taki worek ... byloby

    Do tych odkurzaczy w zestawie dostaje się dwukomorowy "worek wielorazowy" z
    plastiku z zamontowanym filtrem. Jest to moim zdaniem idealna sprawa -
    dzięki której nieużyłem żadnego innego worka (chociaż przy kupnie tego
    odkurzacza też dostajesz worki papierowe).

    Tak to wygląda (siedzi w odkurzaczu po prawej stronie):
    http://hipiotr.fm.interii.pl/ZELMER/zelm%20solaris%2
    0twix%205500.0%20HQ.jpg
    (zdjęcie znalazłem na alledrogo)

  • 9. Data: 2009-02-10 12:27:46
    Od: "JBP" <t...@o...pl>

    Użytkownik "kopajt ;-)" <n...@...maila.gov> napisał w wiadomości
> [...]
    > odkurzacza też dostajesz worki papierowe).
    > Tak to wygląda (siedzi w odkurzaczu po prawej stronie):

    IMO to na zdjęciu wygląda jak typowy Safbag.
    W którym miejscu w tym worku jest dodatkowy filtr ?
    Pisząc: "z plastiku" masz na myśli sam kołnierz do zamocowania worka, czy
    ścianki boczne worka ??

    JBP

  • 10. Data: 2013-05-29 09:00:12
    Od: p...@g...com

    W dniu piątek, 6 lutego 2009 07:12:28 UTC+1 użytkownik filip napisał:
> [...]
    > za 4 sztuki a to troche drogo ... Worki stety lub niestety sa
    > tekstylne ... Nie wiem na ile starcza taki worek ... byloby

    Spróbuj poszukać w sklepie: http://www.invest.biz.pl. Mają duży wybór worków do
    Zelmerów.