  • 1. Data: 2009-02-06 07:31:08
    Temat: tunerek do polsatu
    Od: "filip" <l...@o...pl>

    mam pytanko jaki tunerek do polsatu kupic, zeby
    mozna bylo ogladac poza tym co w pakiecie rowniez
    programy niekodowane ... szukam czegos niekoniecznie
    full wypas ale wersje ekono na prezent dla kogos z rodziny ...

  • 2. Data: 2009-02-06 09:04:18
    Temat: Re: tunerek do polsatu
    Od: "robert" <r...@s...pl>

    > mam pytanko jaki tunerek do polsatu kupic, zeby
    > mozna bylo ogladac poza tym co w pakiecie rowniez
    > programy niekodowane ... szukam czegos niekoniecznie
    > full wypas ale wersje ekono na prezent dla kogos z rodziny ...

    każdy dostępny w ofercie daje ci taką możliwość...
    BTW a dlaczego polsat, a nie cyfra czy n-ka?

    --
    pozdrawiam
    robert

  • 3. Data: 2009-02-06 11:15:06
    Od: "Kot Prezydenta" <c...@g...pl>

    Użytkownik "robert" <r...@s...pl> napisał w wiadomości

    > każdy dostępny w ofercie daje ci taką możliwość...

    a czy przypadkiem tunerek nie jest skojarzony z kartą ?

    > BTW a dlaczego polsat, a nie cyfra czy n-ka?

    Bo lubi polsat ?

  • 4. Data: 2009-02-06 11:55:30
    Od: "robert" <r...@s...pl>

    > a czy przypadkiem tunerek nie jest skojarzony z kartą ?

    a czy polsat ma inne w ofercie?

    > Bo lubi polsat ?

    dlaczego?

    --
    pozdrawiam
    robert

  • 5. Data: 2009-02-06 13:34:00
    Od: "Kot Prezydenta" <c...@g...pl>

    > a czy polsat ma inne w ofercie?

    a gdzie pytający zaznaczył że chce wybierać z oferty polsatu ? może o tym
    nie wie że są sparowane i w tym momencie twoja odpowiedź wprowadza w błąd.

    > dlaczego?

    nudzisz się, prawda ?

  • 6. Data: 2009-02-06 18:10:21
    Od: luknew <l...@o...pl>

    filip pisze:
    > mam pytanko jaki tunerek do polsatu kupic, zeby
    > mozna bylo ogladac poza tym co w pakiecie rowniez
    > programy niekodowane ... szukam czegos niekoniecznie
    > full wypas ale wersje ekono na prezent dla kogos z rodziny ...

    kazdy inny od echostara 717

  • 7. Data: 2009-02-06 20:46:03
    Od: "robert" <r...@s...pl>

    > a gdzie pytający zaznaczył że chce wybierać z oferty polsatu ?

    pytając o "tunerek do polsatu" :-)
    znasz tunerki do polsatu spoza oferty polsatu? :-)

    > może o tym nie wie że są sparowane i w tym momencie twoja odpowiedź
    > wprowadza w błąd.

    nie wiem co wie, a czego nie :-)
    pytanie brzmiało:
    "jaki tunerek do polsatu, żeby mozna bylo ogladac poza tym co w pakiecie
    rowniez programy niekodowane"
    moja odpowiedź brzmiała:
    "KAŻDY DOSTĘPNY W OFERCIE daje ci taką możliwość"
    a "KAŻDY DOSTĘPNY W OFERCIE" jest zawsze sparowany z kartą (innej możliwości
    nie ma, więc problem kompatybilności nie istnieje) i na "KAŻDYM DOSTĘPNYM W
    OFERCIE" można oglądać programy niekodowane :-)
    wskaż mi proszę mądralo, gdzie wprowadzam w błąd :-)

    > nudzisz się, prawda ?

    tak, mam problemy z osobowością :-) już trzecią klawiaturę zniszczyłem w tym
    miesiącu :-)
    może wg ciebie jedyny motyw istnienia w usenecie to nuda :-(
    a ja po prostu pytam z ciekawości, bo sam zamieniłem właśnie polsat na cyfrę
    i chcę poznać powód, dla którego ktoś decyduje się na ten pierwszy
    ... i nie ciebie pytam tylko filipa, nie widzisz cytowania?

    --
    pozdrawiam
    robert

  • 8. Data: 2009-02-06 22:39:33
    Od: "Kot Prezydenta" <c...@g...pl>

> [...]
    > DOSTĘPNYM W OFERCIE" można oglądać programy niekodowane :-)
    > wskaż mi proszę mądralo, gdzie wprowadzam w błąd :-)

    Bez epitetów proszę :-)
    Skoro pyta o takie rzycz to znaczy że niewiele wie a skoro niewiele wie to
    warto wspomnieć o sparowaniu.

> [...]
    > cyfrę i chcę poznać powód, dla którego ktoś decyduje się na ten pierwszy
    > ... i nie ciebie pytam tylko filipa, nie widzisz cytowania?

    Więc zadaj pytanie na odpowiedniej grupie jak ciebie to tak bardzo
    interesuje i nie nudzisz się ;-)

  • 9. Data: 2009-02-07 09:21:05
    Od: "robert" <r...@s...pl>

    > Skoro pyta o takie rzycz to znaczy że niewiele wie a skoro niewiele wie to
    > warto wspomnieć o sparowaniu.

    nie wiem co wie, a czego nie i nie bardzo mnie to zajmuje, ale ciebie
    widocznie tak, więc wspomnij mu jeszcze np. o tym, że trzeba mieć antenę, bo
    może też nie wie... :-),
    jurek pyta: jaki tuner [...]?" i na takie pytanie dostaje ode mnie
    odpowiedź... a ty drążysz wyimaginowane wątki, zakładając, że pytający to
    idiota...

    > Więc zadaj pytanie na odpowiedniej grupie jak ciebie to tak bardzo
    > interesuje i nie nudzisz się ;-)

    a na jakiej grupie mam zadać pytanie: "jurek, a czemu chcesz polsat?" :-)
    może pl.rec.pytaniadojurka...
    poza tym pytanie poprzedziłem BTW, używając usenetu, chyba wiesz co to
    znaczy ;-)
    BTW flejmuj dalej, to bardzo doceniany sposób uczestnictwa w grupie ;-) ale
    jedyny nie będziesz ;-) ostatnio tutaj kumulują się złe moce ;-)

    --
    pozdrawiam
    robert

  • 10. Data: 2009-02-07 11:47:00
    Od: "Kot Prezydenta" <c...@g...pl>

    > nie wiem co wie, a czego nie i nie bardzo mnie to zajmuje

    No i własnie tu masz problem, jeśli nie interesuje cie to to daj sobie
    spokój z usenetem chyba że potrzebujesz dowartościowania

    > a na jakiej grupie mam zadać pytanie: "jurek, a czemu chcesz polsat?" :-)

    wyślij na priv

    > może pl.rec.pytaniadojurka...
    > poza tym pytanie poprzedziłem BTW, używając usenetu, chyba wiesz co to
    > znaczy ;-)

    ty najwyraźniej nie wiesz i wiedzieć nie chcesz, nie interesuje ciebie chęć
    pomocy a jedeynie zapełnienie własnego czasu i odpowiedzi na twoje własne
    pytania, typowe ...

    > BTW flejmuj dalej,

    uuuuu widze że koledze zapewne ktoś kiedyś wykład na temata "flemowania"
    zrobił bo widze że orientacja jest a wnioski nadal nie wyciagniete.

    EOT