  • 1. Data: 2009-02-06 09:21:28
    Temat: Sciemniane zarówki energooszczedne ?
    Od: " 666" <u...@w...eu>

    Widziałem w jakimś sklepie sciemniane żarówki energooszczędne, ale jesli już, to
    potrzebowałbym z małym gwintem E14 - widział ktoś takie?
    I jak w ogóle działą takie sciemniaje, jakoś "pstrykaniem" wyłacznika klawiszowego na
    scianie się to realizuje?
    THX

  • 2. Data: 2009-02-06 11:15:59
    Temat: Re: Sciemniane zarówki energooszczedne ?
    Od: "Kot Prezydenta" <c...@g...pl>

    Użytkownik " 666" <u...@w...eu> napisał w wiadomości
> [...]
    > I jak w ogóle działą takie sciemniaje, jakoś "pstrykaniem" wyłacznika
    > klawiszowego na scianie się to realizuje?

    IMO to nie żarówki tylko własnie element sterujaco/właczający za efekt
    odpowiada

  • 3. Data: 2009-02-06 14:12:12
    Od: mk <d...@t...pl>

    Kot Prezydenta pisze:
    > IMO to nie żarówki tylko własnie element sterujaco/właczający za efekt
    > odpowiada

    Przystosowanie jest w żarówce, a steruję standardowym ściemniaczem.
    Pdr.M.

  • 4. Data: 2009-02-06 17:10:00
    Od: "ar" <a...@...pl>

    Użytkownik "mk" <d...@t...pl> napisał w wiadomości
    > Przystosowanie jest w żarówce, a steruję standardowym ściemniaczem.
    > Pdr.M.

    można i bez ściemniacza, niestety gwint duży

    http://www.ceneo.pl/1668641

    pozdrawiam

  • 5. Data: 2009-02-09 20:18:18
    Od: "Druid29" <d...@t...pl>

> [...]
    > I jak w ogóle działą takie sciemniaje, jakoś "pstrykaniem" wyłacznika
    > klawiszowego na scianie się to realizuje?

    Ostatnio pod nazwą "żarówki energooszczedne" występują żarówki halogenowe.
    Że ściemnianiem nie ma większych problemów.
    Chodzi Ci więc o żarówki energooszczędne czy może o świetlówki kompaktowe?
    Druid29