  • 11. Data: 2009-02-07 12:30:43
    Temat: Re: tunerek do polsatu
    Od: "robert" <r...@s...pl>

    > No i własnie tu masz problem, jeśli nie interesuje cie to to daj sobie
    > spokój z usenetem chyba że potrzebujesz dowartościowania

    może i potrzebuję, ale to nie twoja sprawa :-), a ty koniecznie chcesz mnie
    zdiagnozować, chociaż nigdy cię o to nie prosiłem, nie wiem tez co taka
    twoja diagnoza wnioslaby do tematyki tego wątku czy grupy (pomijając
    chaotyczność i nietrafność, tak diagnozy, jak i wniosków z niej płynących)
    jeżeli na pytanie dotyczące tematu: "dlaczego polsat?", ty odpowiadasz
    pytaniami: " może lubi?", "nudzisz się?", to jest nie tylko flejm, ale
    trollowanie w czystej postaci,
    a jeżeli uważasz, że wszystko z twojej strony jest OK, to może popracuj nad
    kontaktami w realu, bo potem rzeczywiście pozostanie ci tylko ucieczka z
    problemami w fikcyjna rzeczywistość usenetu ;-)

    > wyślij na priv

    powinieneś tak zrobić z pierwszym twoim postem w tym wątku... albo nie,
    wogóle nie powinieneś go wysyłać :-)
    BTW uważasz, że powody, dla którego jurek wybrał polsat, a nie coś innego
    zainteresują tylko mnie? :-)))

    > ty najwyraźniej nie wiesz i wiedzieć nie chcesz, nie interesuje ciebie
    > chęć pomocy a jedeynie zapełnienie własnego czasu i odpowiedzi na twoje
    > własne pytania, typowe ...

    znów błędna (i niepotrzebna i nie związana z tematem, grupą) diagnoza
    po pierwsze primo: skoro pytam jurka o motywy wyboru polsatu, to to akurat
    chcę wiedzieć, ale nie interesuje mnie np.co jurek wie o technologii
    polsatu, a jeżeli stawiam BTW (http://pl.wiktionary.org/wiki/BTW) przed
    zdaniem wtrąconym, to robie z tym BTW (http://pl.wiktionary.org/wiki/BTW)
    dokładnie to, do czego jest przeznaczony
    po drugie promo: nie interesuje mnie chęć niesienia pomocy, w każdej
    sytuacji, bo nie musi, ja nie jestem caritas, tu nie ma musu, odpowiadam,
    jesli mam ochotę podzielić się swoją wiedzą, BTW
    (http://pl.wiktionary.org/wiki/BTW) jurek pytał (prosił o pomoc) w wyborze
    tunera i tu się wypowiedziałem (pomogłem), a nie pytał o kompatybilnosci
    karty, czy inne problemy rodzinne czy psychologiczne i wtrącanie się w te
    sprawy, byłoby nietaktowne i sugerujące debilizm pytającego

    > uuuuu widze że koledze zapewne ktoś kiedyś wykład na temata "flemowania"
    > zrobił bo widze że orientacja jest a wnioski nadal nie wyciagniete.

    a gdzie ty to widzisz, jasnowidzu :-) pokaż, może i ja coś zobaczę :-)))

    > EOT

    przebijam
    PLONK :-)

    --
    pozdrawiam
    robert

  • 12. Data: 2009-02-07 14:09:40
    Od: "Kot Prezydenta" <c...@g...pl>

    Użytkownik "robert" <r...@s...pl> napisał w wiadomości

    > przebijam
    > PLONK :-)

    Po co mierzyłeś siusiaka linijką ? teraz frustracja do końca zycia ...

  • 13. Data: 2009-02-07 17:46:55
    Od: "Irokez" <h...@o...pl>

    > pytając o "tunerek do polsatu" :-)
    > znasz tunerki do polsatu spoza oferty polsatu? :-)

    Każdy z wejsciem na moduły CI-CAM?

    --
    Irokez

  • 14. Data: 2009-02-07 18:31:23
    Od: "robert" <r...@s...pl>

    Użytkownik "Irokez" <h...@o...pl> napisał w wiadomości
    > Użytkownik "robert" <r...@s...pl> napisał w wiadomości

    > Każdy z wejsciem na moduły CI-CAM?
    >
    > --
    > Irokez

    masz rację :-) Filip... kupuj kazdy na moduły CI-CAM !!! :-) tylko jak nie
    będzie działać, to miej pretensję tylko do siebie (albo do Irokeza), że nie
    masz modułu (przeciez nie napisałeś że nie masz, prawda?), aha... sprecyzuj
    jeszcze, czy masz energię elektryczną, bo ktoś gotów ci wciskać tunery na
    dynamo :-)
    podsumowując (na serio):
    Filip, jeśli chcesz tuner do polsatu z odbiorem innych, niekodowanych
    programów, to kup dowolny z oferty polsatu (razem z kartą i dowolnym
    abonamentem), kazdy spełnia podane przez ciebie kryteria (a niektóre mają
    coś extra), jak chcesz inne bajery lub chcesz dowiedzieć się więcej o
    technologii tvsat, to dyskutuj dalej z Kotem czy z Irokezem, oni ci wszystko
    pięknie wytłumaczą :-)
    BTW (link http://pl.wiktionary.org/wiki/BTW dla Kota P, jeśli mnie czyta)
    dlaczego polsat, a nie inna platforma, poważnie, chcę znać powód takiego
    wyboru, może o czymś nie wiem...

    --
    pozdrawiam
    robert

  • 15. Data: 2009-02-07 18:57:57
    Od: "Irokez" <h...@o...pl>

> [...]
    > nie masz modułu (przeciez nie napisałeś że nie masz, prawda?), aha...
    > sprecyzuj jeszcze, czy masz energię elektryczną, bo ktoś gotów ci wciskać

    Jakie pytanie taka odpowiedź.
    Pytanie było o sprzet na którym ogladnie Polsat ale i cos poza oraz
    niekodowane. Zgadza się??
    To odpowiedz mi dlaczego to nie ma być na przykład Dreambox - spełnia
    wszystkie kryteria.
    Kupuje Dreama, kupuje w polsacie pakiet CAM+karta i ma to a nawet o wiele
    więcej.

    --
    Irokez

  • 16. Data: 2009-02-07 23:32:15
    Od: luknew <l...@o...pl>

    Irokez pisze:
> [...]
    > wszystkie kryteria.
    > Kupuje Dreama, kupuje w polsacie pakiet CAM+karta i ma to a nawet o

    ale to kosztuje troche wiecej niz zwykly tuner CP i przy umowie na 12
    mies raczej slabo sie oplaca.

  • 17. Data: 2009-02-09 08:33:53
    Od: "Adam" <adamus1272[nospam}@tlen.pl>

    Użytkownik "luknew" <l...@o...pl> napisał w wiadomości