  • 1. Data: 2009-02-07 15:39:55
    Temat: Pojemniki próżniowe do przechowywania żywności
    Od: AW <s...@p...onet.pl>

    Witam.
    Czy ma ktoś doświadczenie w użytkowaniu pojemników próżniowych do
    przechowywania żywności, których pełno na Allegro? Moja żona widziała
    takie u swojego ojca i twierdzi, że są świetne. Sam trochę temu nie
    dowierzam ale może się mylę. Prosiłbym o komentarz od kogoś kto używa
    takiego cuda.

    AW

  • 2. Data: 2009-02-07 18:39:49
    Od: "W." <h...@g...pl>

    Pojemniki próżniowe są świetne. Żywność jest dłużej świeża. Daj się namówić
    żonie, nie będziesz żałował.

  • 3. Data: 2009-02-08 10:48:20
    Od: "Tatko" <a...@i...pl>

    W. wrote:
    > Pojemniki próżniowe są świetne. Żywność jest dłużej świeża. Daj się
    > namówić żonie, nie będziesz żałował.

    Potwierdzam..........

  • 4. Data: 2009-02-08 11:36:59
    Od: Panslavista <p...@g...com>

    On 7 Lut, 16:39, AW <s...@p...onet.pl> wrote:
> [...]
    > takie u swojego ojca i twierdzi, że są świetne. Sam trochę temu nie
    > dowierzam ale może się mylę. Prosiłbym o komentarz od kogoś kto używa

    Bardzo dobra jest zgrzewarka podciśnieniowa woreczków foliowych z
    datownikiem. U mnie więcej woreczków jest niż pojemników. Przeważaja w
    zamrażarce, więcej się w niej mieści, choć są pojemniki z
    półproduktami (np. grzyby duszone), ale nie "próżniowe"...

  • 5. Data: 2009-02-08 11:45:36
    Od: AW <s...@p...onet.pl>

    Dzięki za wszystkie opinie.
    Może trzeba będzie spróbować, w końcu ta stówa to nie aż taki majątek.

    AW

  • 6. Data: 2009-02-10 08:31:40
    Od: "jangr" <j...@i...pl>

    Użytkownik "AW" <s...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > takie u swojego ojca i twierdzi, że są świetne. Sam trochę temu nie
    > dowierzam ale może się mylę. Prosiłbym o komentarz od kogoś kto używa

    Zawsze się zastanawiałem, co się dzieje z bakteriami beztlenowymi (np. z
    jadem kiełbasianym), który nie lubi tlenu. Czy nie ma ryzyka, że właśnie tam
    mają szansę się rozwinąć? Bałem się i nie kupiłem tych cudeniek.

  • 7. Data: 2009-02-14 09:31:09
    Od: "Władzio1" <...@w...pl>

    > Zawsze się zastanawiałem, co się dzieje z bakteriami beztlenowymi (np. z
    > jadem kiełbasianym), który nie lubi tlenu. Czy nie ma ryzyka, że właśnie
    > tam mają szansę się rozwinąć? Bałem się i nie kupiłem tych cudeniek.

    Witam
    Nie ma szans. Te pojemniki tylko z nazwy są próżniowe. Właściwie powinny
    nazywać się podciśnieniowe. Zawsze trochę tlenu w nich zostaje.
    Pozdrówka
    Władek

  • 8. Data: 2009-02-14 11:07:27
    Od: Panslavista <p...@g...com>

> [...]
    > takie u swojego ojca i twierdzi, że są świetne. Sam trochę temu nie
    > dowierzam ale może się mylę. Prosiłbym o komentarz od kogoś kto używa

    Zawsze mnie zastanawiało jak szybko przestają mieć podciśnienie
    wewnątrz - bo zawartość paruje, wydziela gazy itd...

  • 9. Data: 2009-02-14 11:09:10
    Od: Panslavista <p...@g...com>

    On 14 Lut, 10:31, "Władzio1" <w...@w...pl> wrote:

> [...]
    > Nie ma szans. Te pojemniki tylko z nazwy są próżniowe. Właściwie powinny
    > nazywać się podciśnieniowe. Zawsze trochę tlenu w nich zostaje.

    Pompka też kosztuje, ale zwasze można użyć jej jako Power - Penis
    Pump... albo do sutek...

  • 10. Data: 2009-04-06 09:01:55
    Od: s...@e...pl

    Ja uzywam tych pojemników próżniowych