  • 1. Data: 2009-02-06 11:49:32
    Temat: Chleb razowy z ziarnami
    Od: Jan Werbiński <j...@j...com>

    Która receptura na chleb pszenno żytni, na zakwasie, z ziarnami jest
    najlepsza?
    Od czego zacząć?

    Mam ziarna sezamu, słonecznika i dyni. :-)

    Prywatna http://www.janwer.com/
    Nasza siec http://www.fredry.net/

  • 2. Data: 2009-02-07 12:36:41
    Temat: Re: Chleb razowy z ziarnami
    Od: "Tadeusz Jerzy Korsak" <tkorsak@"REMOVE"polbox.com>

    wiadomości news:gmh87o$fsg$1@atlantis.news.neostrada.pl...
> [...]
    > Od czego zacząć?
    > Mam ziarna sezamu, słonecznika i dyni. :
    > Jan Werbiński O0oo....._[:]) bul, bul, bul

    Najlepsza jest dieta paleontologiczna, bez pieczywa!

    PaleoDieta dla sportowców, Loen Cordain, Joe Friel, BukRower 2008,

    Życie bez pieczywa, Jak dieta uboga w węglowodany może uratować życie,
    Christian B. Allan, Wolfgang Lutz, MADA 2001.

    Przepraszam za off-topic!
    Pozdrowienia!
    Tadeusz

  • 3. Data: 2009-02-07 12:59:21
    Od: Jan Werbiński <j...@j...com>

    Użytkownik "Tadeusz Jerzy Korsak" <tkorsak@"REMOVE"polbox.com> napisał w
    wiadomości news:gmjvc9$sg6$1@atlantis.news.neostrada.pl...

    > Użytkownik "Jan Werbiński" <j...@j...com> napisał w
    > wiadomości news:gmh87o$fsg$1@atlantis.news.neostrada.pl...
    >
    > Najlepsza jest dieta paleontologiczna, bez pieczywa!

    Bezedury prawisz.
    Może jeszcze powiedz o diecie grup krwi, Kwaśniewskiego i innych
    idiotyzmach?

  • 4. Data: 2009-02-07 13:51:19
    Od: "Tadeusz Jerzy Korsak" <tkorsak@"REMOVE"polbox.com>

    > Bezedury prawisz.
    > Może jeszcze powiedz o diecie grup krwi, Kwaśniewskiego i innych
    > idiotyzmach?
    > Jan Werbiński O0oo....._[:]) bul, bul, bul

    Potulnie poczekam... na razie pozdrawiam!
    Tadeusz
    PS. Radzę czytać gazety, zatrzymując się na: epidemia otyłości, epidemia
    cukrzycy, junk food, glycemic index, glucose syrup, etc

  • 5. Data: 2009-02-07 14:33:36
    Od: "gasper" <n...@m...pl>

    Użytkownik "Tadeusz Jerzy Korsak" <tkorsak@"REMOVE"polbox.com> napisał w
    wiadomości news:gmjvc9$sg6$1@atlantis.news.neostrada.pl...
    > Życie bez pieczywa, Jak dieta uboga w węglowodany może uratować życie,

    jednym może uratować życie a innych zabije...

  • 6. Data: 2009-02-07 16:28:15
    Od: Jan Werbiński <j...@j...com>

    Użytkownik "Tadeusz Jerzy Korsak" <tkorsak@"REMOVE"polbox.com> napisał w
    wiadomości news:gmk3o7$8s6$1@atlantis.news.neostrada.pl...

    > Potulnie poczekam... na razie pozdrawiam!
    > Tadeusz
    > PS. Radzę czytać gazety, zatrzymując się na: epidemia otyłości, epidemia
    > cukrzycy, junk food, glycemic index, glucose syrup, etc

    Gdybyś rozumiał znaczenie słów w swoim słowotoku, to byś rozumiał relację
    chleba razowego z indeksem glikemicznym.
    A tak, to popisujesz się pojęciami nieznanymi połowie gospodyń domowych
    licząc, na poklask.

  • 7. Data: 2009-02-07 17:55:08
    Od: "Protz" <n...@m...pl>

    Użytkownik "Jan Werbiński" <j...@j...com> napisał

    > Może jeszcze powiedz o diecie grup krwi, Kwaśniewskiego i innych
    > idiotyzmach?

    moze i idiotyzmy, ale diety low-carb sa bardzo skuteczne.

    Protz

  • 8. Data: 2009-02-07 17:57:54
    Od: "Protz" <n...@m...pl>

    Użytkownik "gasper" <n...@m...pl> napisał

    > jednym może uratować życie a innych zabije...

    To prawda, nie kazdemu te diety pasuja. Ja probowalem Atkinsa, chudlem
    szybko, ale na dluzsza mete jednak wole ograniczenie cukrow, ciemne pieczywo
    i weglowodany zlozone.

    Protz

  • 9. Data: 2009-02-08 13:14:05
    Od: Jan Werbiński <j...@j...com>

    Użytkownik "Protz" <n...@m...pl> napisał w wiadomości

    > Użytkownik "Jan Werbiński" <j...@j...com> napisał

    > moze i idiotyzmy, ale diety low-carb sa bardzo skuteczne.

    Tylko, że chleb razowy, a zwłaszcza np pumpernikiel to są idealne pieczywa
    dla diety niskowęglowodanowej i diety o niskim indeksie glikemicznym. Powoli
    trawione utrzymują długo odpowiewni poziom glukozy we krwi. Niezbędnej dla
    dobrego samopoczucia i pracy mózgu.

  • 10. Data: 2009-02-08 13:46:31
    Od: Panslavista <p...@g...com>

    On 8 Lut, 14:14, Jan Werbiński <j...@j...com>
    wrote:
> [...]
    > trawione utrzymują długo odpowiewni poziom glukozy we krwi. Niezbędnej dla

    A jak na tęsknotę?