  • 1. Data: 2009-02-09 14:12:48
    Temat: CAD (?)
    Od: Jarek Hirny <a...@h...pl>

    Hej,

    jestem na etapie planowania totalnego remontu domu -- nowe ściany w środku,
    inny układ pomieszczeń, wszystko co się tylko da wymyśleć. I chciałbym
    sobie w czymś sensownym to narysować. Znacie coś godnego polecenia?
    Windows, mile widziane za darmo, ale jeśli niedrogie (tzn. nie autocad...)
    to też pewnie zniosę.

    Jarek
    --
    Diabelnie trudno kłamać, kiedy człowiek nie zna prawdy.

  • 2. Data: 2009-02-09 20:34:36
    Temat: Re: CAD (?)
    Od: scooby <s...@g...pl>

    Google SketchUp 6

    free i 2^64x szybsze & przyjemniejsze niż auto/archicad ;)

    pzdr, scby

  • 3. Data: 2009-02-10 20:53:08
    Od: "Jarek P." <jarek[kropka]p@gazeta.pl>

    Jarek Hirny <a...@h...pl> wrote:

    > polecenia? Windows, mile widziane za darmo, ale jeśli niedrogie
    > (tzn.
    > nie autocad...) to też pewnie zniosę.

    Cadstudio

    J.