  • 11. Data: 2009-02-11 20:14:51
    Temat: Re: Gdzie w DC sklep z dostawą do domu sprzętu AGD?
    Od: "Piotrek" <...@...ru>

    > Każdy sklep, jak pisałem, ma taka usługę, kwestia wykonania jest
    > jednak zupełnie inna.
    > Wszystko zależy od człowieka który usługę będzie wykonywał.
    > W dużych sieciach zwykle jest lepiej niż w małych, ale tez można mieć
    > pecha i trafić na gości który jest ostatni dzień w pracy i mu wszystko
    > wisi.

    wiesz to roznie bywa, w DC nie wiem ale w krakowie znalazlem maly sklep
    ktory mial ceny lepsze niz sklepy na sieci i nie policzyli sobie za
    transport i wniesienie sprzetu AGD.
    przyjechalo dwoch panow, powiedzieli ze oni ze sprzetem i zapytali ktore
    pietro :)
    slyszac ze trzecie troche jekneli ale lodowka,piekarnik, plyta, kuchenka
    mikrofalowa i okap wyladowal w moim mieszkaniu bez problemo i za darmo :)

    z innych ciekawostek to ceny :)
    to bylo jakis czas temu, szukalem lodowki(konkretny model oferte mialem za 2
    tys zl), wchodze do Euro RTVAGD i widze ta sama lodowke za 2999zl :)
    sprzedawca sie pyta czy moze w czyms pomoc i dialog wyglada mniej wiecej tak
    - moze w czyms pomoc?
    - sadzac po cenach jakie macie to raczej nie
    - ma pan lepsza oferte na ta lodowke?
    - tak mam(nie mowie jaka :)
    - to prosze ze mna sprawdze co sie da zrobic

    poklikal i mowi ze moze mi ja sprzedac za 2499 zl .... ja sie nawet slowem
    nie odezwalem ze chce sie targowac :)
    ale mowie ze nadal to za duzo, zapytal za ile moge ja kupic i jak uslyszal
    cene to powiedzial ze niestety ale takiej ceny mi nie moze dac.

    milo i przyjemnie ale w szoku bylem ze bez gadania zjechal z cena o 500 zl
    ..... ktos kto wszedl i sie nawet nie targowal musial by byc w niezlym szoku
    :)

    ale OT sie zrobil :)

    --
    pzdr
    piotrek

  • 12. Data: 2009-02-12 12:53:32
    Od: KraZ <d...@g...com>

    On Feb 11, 1:18 am, "Czapla" <k...@p...onet.pl> wrote:

    > Niech sobie dolicza, to jego problem. Ja tylko nie chcę użerać się z jakimiś
    > podwykonawcami od transportu, zrzędzącymi że za dużo schodów, że nie pracują po
    > południu, że to nie oni poobijali sprzęta. Marzy mi się, że obejrzę, zamówię i
    > zapłacę jak sprzęt wyląduje w mieszkaniu. Takie drobnokapitalistyczne
    > zachcianki mam :). To skutek złych doświadczeń z przeszłości.

    W electromarket.pl kupowałem już kilka sprzętów i chyba to będzie to,
    o co Ci chodzi. Wprawdzie doliczają te 40 pln za dostawę, ale jest to
    dostawa wewnątrzwarszawska, robiona przez nich. Poza tym cena
    transportu jest stała, zarówno dla niewielkiej pralki, jak i dla
    kobyły typu lodówka side-by-side. Panowie wniosą, rozpakują, możesz
    obejrzeć i zobaczyć, czy nie poobijane. Dostaniesz fakturę, zapłacisz
    gotówką przy odbiorze, jak Ci pasuje. Przynajmniej jeszcze w grudniu
    tak było ;)

    pzdr,
    KraZ

  • 13. Data: 2009-02-12 12:55:25
    Od: KraZ <d...@g...com>

    On Feb 12, 1:53 pm, KraZ <d...@g...com> wrote:
    Wprawdzie doliczają te 40 pln za dostawę, ale jest to
    > dostawa wewnątrzwarszawska, robiona przez nich. Poza tym cena
    > transportu jest stała, zarówno dla niewielkiej pralki, jak i dla
    > kobyły typu lodówka side-by-side.

    A, przepraszam - u mnie nie ma schodow. Za schody doliczaja dodatkowo
    per pietro, ale wnosza.

    pzdr,
    KraZ

  • 14. Data: 2009-02-12 13:36:30
    Od: "Chris" <a...@a...pl>

    Internauta ZbyszekZ (z...@g...com) w wiadomości
    j.googlegroups.com
    nabazgrał(a):

    > To nie było w Warszawie, bo w Warszawie to za free w mordę nie
    > dostaniesz.

    Było :) kupowłem w Promenadzie i do Ursusa dowieżli za free :) może jakaś
    promocja była ? nie wiem nie interesuje mnei to grunt że było za free.

    --
    "Dwie rzeczy są nieskończone: wszechświat i ludzka głupota.
    I nie jestem pewien, co do wszechświata." - Albert Einstein.

  • 15. Data: 2009-02-12 21:16:05
    Od: "Czapla" <k...@p...onet.pl>

    No właśnie chodzi o tę kwestię wykonania. Złe doświadczenia z przeszłości...

    > wiesz to roznie bywa, w DC nie wiem ale w krakowie znalazlem maly sklep

    Galicja! W Kongresówce niestety panują inne standardy. To co u was lub w
    poznańskiem nazywa się oszustwem tu określają mianem przedsiębiorczości. Przez
    te zabory to wszystko :).

    > przyjechalo dwoch panow, powiedzieli ze oni ze sprzetem i zapytali ktore
    > pietro :)
    > slyszac ze trzecie troche jekneli

    U mnie usłyszą: krętych schodków 90, wejście cienkie, miniaturowe klatki
    schodowe i brak możliwości podjazdu pod drzwi... Właśnie dlatego chcę to
    załatwiać z lojalnie uprzedzonym wcześniej sklepem a nie z "dwoma panami" :).

    Pozdrawiam

    Czapla

  • 16. Data: 2009-02-13 19:26:14
    Od: ZbyszekZ <z...@g...com>

    On Feb 12, 2:36 pm, "Chris" <a...@a...pl> wrote:
> [...]
    >
    > Było :) kupowłem w Promenadzie i do Ursusa dowieżli za free :) może jakaś
    > promocja była ? nie wiem nie interesuje mnei to grunt że było za free.

    Tak, tak za free. To nic ze lodówka dwa razy droższa niż gdzie
    indziej, ale dowieźli za free.

    --
    ZZ@private

  • 17. Data: 2009-02-14 11:00:49
    Od: "AWJ" <a...@o...pl>

    Użytkownik "ZbyszekZ" <z...@g...com> napisał w wiadomości
    m.googlegroups.com...
> [...]
    > jakaś
    > promocja była ? nie wiem nie interesuje mnei to grunt że było za free.

    Jak w Promenadzie, to na pewno nie Saturn, a ElectroWorld...
    AJ

  • 18. Data: 2009-02-17 13:22:31
    Od: "Chris" <a...@a...pl>

> [...]
    m.googlegroups.com
    nabazgrał(a):

    > Tak, tak za free. To nic ze lodówka dwa razy droższa niż gdzie

    A skąd wiesz ile zapłaciłem ?? jakiś jasnowidz z ciebie ..... ??

    Druga sprawa to to że to nie Saturn tylko ElectroWorld jak napisał ktoś
    niżej... sorry mój błąd.

  • 19. Data: 2009-02-18 18:24:17
    Od: "szerszen" <s...@t...pl>

    Użytkownik "ZbyszekZ" <z...@g...com> napisał w wiadomości
    m.googlegroups.com...

    > Tak, tak za free. To nic ze lodówka dwa razy droższa niż gdzie
    > indziej, ale dowieźli za free.

    i po co tak bredzisz, wystarczy dobrze poszukac, albo miec fart
    jak 3 lata temu urzadzalem mieszkanie, to wiekszosc agd kupilem w saturnie i
    media markcie, lodowke s'b's kupilem w takiej cenie w mm, jak w najtanszym
    sklepie internetowym jaki sie mi udalo znalezc (a szukalem sporo), z
    wniesieniem na 3 pietro, windy nie ma a klamot wazy 120kg, podobnie bylo ze
    zmywarka i kuchenka kupowana w saturnie, ceny byly zbizone do nizszych ze
    skleow internetowych, a wniesione na gore, takze bez przesady z ta drozyzna

  • 20. Data: 2009-02-18 18:26:43
    Od: "szerszen" <s...@t...pl>

    Użytkownik "Czapla" <k...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > Nie wie ktoś, czy jest w Warszawie jakiś sklep AGD, który ZA DARMO
    > dostarcza
    > zakupiony sprzęt do mieszkania (no ewentualnie pod drzwi)?

    wszystkie markety maja taka opcje, niektore za free, inne w granicach 20-30
    zeta, albo w zaleznosci od wartosci sprzetu jest oplata lub nie, jednak jest
    ograniczenie, jesli nie ma windy albo sprzet sie do niej nie miesci, wnosza
    do 3-4 pietra, chyba ze juz bedziesz z nimi indywidualnei negocjowal na
    miejscu :)