    From: Czarek <...@...pl>
    Newsgroups: pl.rec.dom
    Subject: Re: Gdzie w DC sklep z dostawą do domu sprzętu AGD?
    Date: Wed, 11 Feb 2009 08:51:37 +0100

    Czapla wrote:
    > Niech sobie dolicza, to jego problem. Ja tylko nie chcę użerać się z jakimiś
    > podwykonawcami od transportu, zrzędzącymi że za dużo schodów, że nie pracują po
    > południu, że to nie oni poobijali sprzęta. Marzy mi się, że obejrzę, zamówię i
    > zapłacę jak sprzęt wyląduje w mieszkaniu. Takie drobnokapitalistyczne
    > zachcianki mam :). To skutek złych doświadczeń z przeszłości.

    To trzeba było tak od razu. Z takimi wymaganiami polecam Euro RTV AGD,
    tu masz ich stronę internetową http://www.euro.com.pl/ , ale jak wolisz
    osobiście w sklepie wybrać towar, to mają się ponad 100 sklepów w całej
    Polsce, z czego spora część w Warszawie.

    Przy zakupie towaru ustalasz czego od nich oczekujesz (dowóz z
    wniesieniem do domu, zdjęcie zabezpieczeń, instalacja, odbiór starego
    sprzętu, etc., tu masz szczegóły
    http://www.euro.com.pl/dostawa.xml#22096), płacisz za to już w sklepie,
    masz zakres usługi wyszczególniony na stronie, a na paragonie / fakturze
    masz potwierdzenie że dana usługa została juz opłacona.

    Ja ostatnio zamawiałem pralkę z wniesieniem i odbiorem starej.
    Dopłaciłem za to chyba koło 45 zł w sklepie, a z samej ekipy który
    wnosiła i znosiła sprzęt na trzecie piętro jestem bardzo zadowolony.
    Kulturalnie, sprawnie, nie mieli obiekcji żebym obejrzał dokładnie
    sprzęt przed podpisaniem odbioru, pytali czy zdjąć zabezpieczenia czy
    sam wolę to zrobić. Pełna kultura. No i umawiasz się standardowo w 2
    godzinnym przedziale, więc nie masz całego dnia zmarnowanego w
    oczekiwaniu na transport. Polecam.

    Pozdrawiam

    Czarek