    From: "Czapla" <k...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.rec.dom
    Subject: Re: Gdzie w DC sklep z dostawą do domu sprzętu AGD?
    Date: Wed, 11 Feb 2009 01:18:09 +0100
    Sender: k...@n...test.onet.pl

    > Chcesz przepłacić?

    To akurat nie ma dla mnie wiekszego znaczenia.

    > W zasadzie każdy i większość internetowych

    Internetowe nie wchodzą w grę. Za nowoczesne to dla mnie :).

    > doliczy transport do ceny
    > towaru.

    Niech sobie dolicza, to jego problem. Ja tylko nie chcę użerać się z jakimiś
    podwykonawcami od transportu, zrzędzącymi że za dużo schodów, że nie pracują po
    południu, że to nie oni poobijali sprzęta. Marzy mi się, że obejrzę, zamówię i
    zapłacę jak sprzęt wyląduje w mieszkaniu. Takie drobnokapitalistyczne
    zachcianki mam :). To skutek złych doświadczeń z przeszłości.

    > Ja, ze sknerstwa, kupiłem TV na oprocentowane raty bo było taniej niż
    > raty 0% (i to o kilka procent)

    Jakby to był telewizor, to samemu bym przywiózł. Niestety, bywają cięższe
    mebelki... U mnie problem jest nie tyle z kasą co ze schodami, terminami i
    niezrozumieniem dla ludzkich słabostek nawet w dobie kryzysu.

    Pozdrawiam

    Czapla