    From: Panslavista <p...@g...com>
    Newsgroups: pl.rec.dom
    Subject: Re: Gdzie w DC sklep z dostawą do domu sprzętu AGD?
    Date: Wed, 11 Feb 2009 02:20:08 -0800 (PST)

    On 11 Lut, 11:01, ZbyszekZ <z...@g...com> wrote:

    > Pomiędzy drobnokapitalistycznymi zachciankami a wykrzyczeniem że ma
    > być ZA DARMO to dla mnie jest spora różnica.
    > Każdy sklep, jak pisałem, ma taka usługę, kwestia wykonania jest
    > jednak zupełnie inna.
    > Wszystko zależy od człowieka który usługę będzie wykonywał.
    > W dużych sieciach zwykle jest lepiej niż w małych, ale tez można mieć
    > pecha i trafić na gości który jest ostatni dzień w pracy i mu wszystko
    > wisi.
    >
    > --
    > ZZ@private- Ukryj cytowany tekst -
    >
    > - Pokaż cytowany tekst -

    Nie musi być wszystko jedno, ale może być tylko kierowca i nie mieć
    wózka do wożenia po schodach. Jedna firma przywiozła mi chłodziarkę
    (ojciec z synem), mieli wózek wwieźli pod drzwi - chceli rozpakować,
    ale ja wolę wiele rzeczy zrobić sam, niż wpuszczać obcych (my home is
    my castle - bardzo zdrowa zasada). Inni dostarczyli pod drzwi
    wejściowe ale do budynku. Wziąłem porządną linę, Maruda stabilizowała
    w pionie i ciężka pralka wjechała na piętro bez zbytniego problemu.
    Może dlatego, że mieszkam na pierwszym piętrze - nie opłaca mi się
    płącić tych pieniędzy za dodatkowe usługi - wolę wydać je na coś
    lepszego, chocby piwo "Kozackie". :-))