    From: krys <k...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.rec.dom
    Subject: Re: [jaka] zmywarka
    Date: Sun, 15 Feb 2009 13:02:14 +0100

    /// kaszpir /// napisał(a):

    > U mnie w rodzinie lodówka Amica działa bezawaryjnie 10lat , u mnie w
    > domu 7lat , u mojej siostry chyba tez 8lat , w kuchenka elektryczna
    > (ceramiczna) działa z 3 lata ...

    To wszystko prawda, tylko... Czy Amica, ktora zjedzie z taśmy produkcyjnej w 2009r.
    za 10 lat bedzie nadal używana, czy dawno o niej zapomnimy?
    Bo na tej zasadzie, to ja używam reanimowanego polara (pralka), który ma 12 lat (a
    przebiegu na 20), bo jak sobie poczytałam o żywotności dzisiejszych nowości,
    badziewnych częściach i loterii przy zakupie, tudzież opinie użytkowników, to wolałam
    kupić nowy programator do starej pralki.
    Ale lodówkę wymienić trzeba, i właśnie ze wzgledu na bezawaryjną zamrażarkę - myślę o
    Amice.

    --
    Justyna