  • Data: 2016-07-30 15:22:33
    Temat: Re: jaki dom jest najtańszy?
    Od: nadir <n...@h...org> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2016-07-30 o 12:17, Budyń pisze:

    > rozmawiamy tu o budynku mozliwie najtanszym - gdy zaczynamy wchodzic
    > "ja nie chcę/żona zawsze marzyło o..." to sprawa idzie do lasu.

    I to jest właśnie największy problem z najtańszym domem, no bo dlaczego
    100m2 a nie na przykład 80 czy 70? Jedna czy dwie łazienki, wstawić tam
    najtańszego kopciucha? Będzie tanio w wykonaniu, tylko kto dziś pcha się
    w piec węglowy? Tani w wykonaniu dom może się potem okazać niezłą skarbonką.
    Zresztą jakiej technologi budowy się nie wybierze, najdroższe okazuje
    się i tak wykończenie domu. Można rzucić się na najtańsze płytki, kleje
    czy farby, ale może się okazać że wizualnie czy użytkowo to będzie
    porażka, kolory będą wqrwiać, płytki kruszyć, farby gubić kolory. Czy to
    fanaberia, że ktoś chce wybudować dom i przez najbliższe 10-20 lat go
    nie remontować?

    > Poniewaz ja bogaczem nie jestem to dom projektowalem własnie na
    > oszczedny sposób, dlatego sądzę ze bedzie dosc podobny do idealnego
    > megataniego. Choć mój jest za duży bo ma 143m2, trzebaby go urżnąć o
    > 1/3

    No to ile Ci wyszło za m2 nawet przy tej piwierzchni?